Hop til indhold

Hvordan kræser I om faste kunder?

Featured Replies

Skrevet

Jeg mener ikke rabat og afslag i prisen er vejen frem. De piger jeg har mødt, og har fået en god relation til, giver jeg altid drikkepenge til. Så ved den gode relation betaler jeg med glæde ekstra. Tror faktisk jeg ville få dårlig samvittighed, hvis hun pludselig ville have færre penge, for hun har jo sat prisen fra start.

Til gengæld så værdsætter jeg de små ekstras. Det kan være, at blow uden pludselig er på kortet alligevel, eller man får det uden merbetaling, har sågar fået sex uden gummi af en pige jeg havde god kemi med :wub:

Men det aller bedste og mest bekræftende som kunde er, at når man ligger og snakker på puden til sidst, er tiden pludselig skredet 20-25 min over tid. Og hun har selvfølgelig set hvad klokken er, men hun har slet ikke travlt med at få dig ud ^_^

De gange jeg har oplevet det, har føltes konge! I alle tilfælde har jeg selv taget initiativ til at smutte, fordi jeg heller ikke vil stjæle al hendes tid. Det er de piger man kommer tilbage til, igen og igen ;)

Skrevet
Amanduh skrev, den 8.12.2024 at 09:45:

Jeg har fået lyst til at gøre lidt ekstra for mine faste kunder.

Jeg havde tænkt lidt på en slags klippekortsordning, hvor man gav rabat eller ekstra tid, men helt præcist hvordan det skal fungere, det skal jeg lige finde ud af. Og der er sikkert mange måder at kræse om sine faste gæster.

Hvad gør I?

❤️

Hejsa

Meget fint spørgsmål du stiller her, og je kan læse mange gode svar

Men det er meget enkelt, jeg har før i tiden siddet i ansættelses udvalg, og et af mine mange spørgsmål kunne være: Hvad forstår du som god service?? Der kommer mange gode forslag - flest gående på, at give kunden den service de forventer/ eller har krav på !

Det rigtige svar på god service er, at give kunden mere end vedkommende forventer, eller har krav på, og så kan diskussionen om, hvordan du kan give faste kunder lidt mere . Pris og længde kan være 2 gode parameter, men for mig handler det mere om, at gøre sex’en en tand bedre, giv noget du ikke annoncer med, altså noget vi kunder ikke kan forvente af dig

Det var vist et tamt svar-sorry

Skrevet

Lad være med at give afslag i prisen.... overhovedet. Der er kun en til at betale for den slags og det er dig.

Hvis du giver dine kunder en god oplevelse, skal de nok komme igen og igen, uanset om de får en lille rabat/tillægstid.

Hvis en kunde ikke syntes et besøg hos dig var godt, kommer han ikke igen uanset om han sparer lidt.

Behold dine priser, tjen alle de penge du kan (mens du kan) og se dig aldrig tilbage.

Skrevet

Nu gentager jeg nok hvad der allerede er skrevet flere gange i denne tråd.

Prisen er ikke afgørende for om jeg besøger en kvinde, men vores kemi, hendes ydelse og at jeg føler der er en udvikling i hendes måde at være på, dvs hun vise at hun synes om mit besøg, gøre ting som måske ikke lige en på hendes liste men ting som lader mig forstå at jeg er en blandt de få.

Så Amanduh, hold dit prisniveau og kræs med din tilstedeværelse, din smukke krop og dit positive sind for de gæster som du har det godt med.

Redigeret af sn57

Skrevet

@sn57, er lidt enig om prisen, men så forleden en der ønskede 2.500,- for 30 min, for det første ville jeg aldrig kontakte hende, desuden så er det min oplevelse, at de unge der ønsker denne pris slet ikke er pengene værd

Men der skal være nogle til alle mænd :-)

Skrevet
blink skrev, for 3 minutter siden:

@sn57, er lidt enig om prisen, men så forleden en der ønskede 2.500,- for 30 min, for det første ville jeg aldrig kontakte hende, desuden så er det min oplevelse, at de unge der ønsker denne pris slet ikke er pengene værd

Men der skal være nogle til alle mænd :-)

Ja var nok ikke så nuanceret ang prisen, mener om det er +/- 200 kr er ikke det afgørende, for mig er kvinden det afgørende.

Enig der er nogle som tror at fordi de er unge og sprøde så er det nok

• 1 month later...
Skrevet

Faldt tilfældigt over denne tråd, som egentlig er ganske interessant.

Gennem mere end 30 år har jeg besøgt GPer og dominaer, prisen har aldrig været afgørende for om jeg gentog mine besøg hos den samme kvinde, men vores relation.

Så min anbefaling er, giv de gæster du gerne vil se igen,lidt ekstra, enten i form af ting som ikke er på din lege liste, men som du fornemmer de gerne vil, eller lidt ekstra tid.

En anden fordel, frem for publicerede rabatter, er at du helt afgør hvem der skal forkæles. Med publicerede rabatter/klippekort er du forpligtiget overfor alle der opfylder de kriterier du har sat

Skrevet

For år tilbage, kom jeg hver weekend på et Thai massage sted , stedet valgte selv, at tilbyde nogen ting uden jeg havde spurgt til det.

Min pris for 1 time fuld pakke var 1000 + at der et par gange blev der sagt " idag er det på husets regning "

Ramte jeg tider omkring aftensmad , blev jeg tilbudt at spise med, ellers altid kaffe og en snak bagefter.

Da mine besøg blev færre forsvandt fordelene naturligvis.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.