Hop til indhold

Molly – Holy … WOLLY!-)

Featured Replies

Skrevet

Kære jer alle sammen - håber I vil tage godt mod dette og tak til alle jer som bidrager - jeg er meget taknemmelig.

Nogen gange kan man ikke holde konklusionen tilbage …

– Molly er fantastisk og alle som elsker ægte-GP-sex bør besøge hende …

– Og, skal man have kontakt med ”de piger” – kræves der nok tålmodighed – jeg skrev kl. ca. 9.00

Ca. Kl. 14 – bippede Molly på mobilen ...

Molly’s fotos er bestemt vellignende – faktisk – efter min mening – ser hun bedre ud IRL. Hvilket allerede der imponerede, fordi hun ikke bliver udstillet som model – men, som hun er! – og det ER super frækt. Hun er den helt almindelig pige, som bare er super-lækker … Tilmed, er hun faktisk mere slim end på billeder – og tog imod mig i shorts og crop top, vauWW-W-MoLLY.

(Ifølge min tidligere anmeldelse har jeg åbenbart svært ved at bedømme om bryster er ægte eller ikke – og igen glemte jeg at spørge; men jeg kan bare godt lide bryster :rolleyes: )Men, er næsten sikker på, at Molly har nogle appelsinformede perfekte ungpigebryster.

Og, NU … kommer det bedste …

Det bedste var, at hun faktisk tog helt i vildt imod cunnilingus – at blive slikket – og det virkede som om at hun blev ægte liderlig – ellers spiller hun bare godt – og det er godt nok til mig, for jeg havde hende rundt i hele ansigtet :)

Men, det bedste var også ...

……… var også, at da jeg kom tilbage fra badet og var klar til 2. halvleg – lagde hun selv mobilen fra sig!!! Hvad siger I så? … Utrolig sød og imødekommende pige. (Kritikken er blevet hørt, tak for det)

Nå, ja – det allerbedste – doggy – total smuk velskabt røv og slim talje – nej, det var faktisk ikke det bedste …

Noget af det bedste var Molly’s pillow-talk – selvom hun ikke kan så meget engelsk, havde hun selvfølgelig fundet googletranslate på mobilen – (endnu et kritikpunkt som blev imødegået:-) - hvad hun sagde og vi talte om skal være en surprise ....

Altså – det var himmelsk … og burde lige have sine linjer:

Dejlig er Molly himmelblå

Hun fik mig to gange op at … strå-(:-le

For når hendes bryster hopper op og ned

Er det en lyst at blive ved og ved

NB. Molly's annonce er på nympho's:

https://nympho.dk/n21566/7369/charming-molly-astonishing-gfe-experience-in-cph

Redigeret af Mega Happy
Småfejl

Skrevet

Nice review. How was her blowjob skills. She doesn’t lick balls I hear.

PS her manager wrote you. 3 Eastern Europe girls almost same nr. 

Skrevet
  • Author
meUsex skrev, for 52 minutter siden:

Nice review. How was her blowjob skills. She doesn’t lick balls I hear.

Thanks - and she did not lick balls - but then again she really did deepthroat perfect 

meUsex skrev, for 55 minutter siden:

PS her manager wrote you. 3 Eastern Europe girls almost same nr. 

I know - I just wanna keep dreaming :)Thanks anyway ...

Skrevet
  • Author
meUsex skrev, 1 time siden:

I guess the deep was extra?

That's right - 350,-kr. - but she will take you all then way down and then to heaven :)

Skrevet
  • Author
Johnny Depp skrev, for 36 minutter siden:

Århus C (tæt på The Old Irish Pub) og jeg anbefaler hende stærkt.

Synes det er fantastisk hun er kommet til Jylland, håber I får nogle skønne oplevelser; er jo selv derfra ...

- hun nævnte også, at hun ville blive her (i Dk) julen / nytår over - samt komme igen næste år ... - Desuden, synes jeg virkelig, at hun er super-hyggelig at tale med. Så håber hun kommer tilbage til Kbh.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.