Hop til indhold

Jenny, Østerbro.

Featured Replies

Skrevet

Den let-rødhårede thai pige der var i det kendte hus længst ud mod banelegemet. Jeg savner hende. Er der nogen der ved, hvor hun er blevet af? 

Jeg har spurgt på stedet, som ikke vil sige noget. Jeg fornemmer at hun er blevet "smidt ud?" 

Hun kaldte sig Jenny eller noget lignende... 

Skrevet

Jeg besøgte hende for Ca 14 dage siden. Og der sagde hun at hun kun var der 2-3 dage mere. 

Hun var øvrigt alle pengene værd :x

Men det har de fleste på adressen været. Har kun oplevet 2, hvor jeg tænkte, at det kunne have været bedre. Og jeg har nok besøgt 10-12 piger der, og de fleste flere gange. 

Mvh Fynboen 

Skrevet
  • Author
Fynbo skrev, den 7.12.2024 at 20:20:

Jeg besøgte hende for Ca 14 dage siden. Og der sagde hun at hun kun var der 2-3 dage mere. 

Hun var øvrigt alle pengene værd :x

Men det har de fleste på adressen været. Har kun oplevet 2, hvor jeg tænkte, at det kunne have været bedre. Og jeg har nok besøgt 10-12 piger der, og de fleste flere gange. 

Mvh Fynboen 

Kan du huske hvad der stod annoncen? Jeg vil forsøge at finde hende, måske et andet sted i landet:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.