Hop til indhold

Cleo in Fyn (og min bare r..)

Featured Replies

Skrevet

Allerførst: FIND EN ANDEN - Snyd og bedrag.

Aftalte 45 min tidligt på dagen, jeg skrev, vi havde været sammen før på Toldbodhusevej (tænk at fjolset ikke troede jeg ville se sandheden i døren). Alt ok, for vi kendte jo hinanden. I fik lagt om længe fudet en parkeringsplads, puh og var der 15.50 i regnvejr, hvor jeg gik igennem jernporten. Da klokken blev 16.00 kom en anden fyr, der stod og ventede ind. Jeg spurgte til Cleo, men afspist med "not me, not me" og døren blev lukket. Skrev så igen og fik besked på at vente, hun havde problemer med en lås. Efter 1/2 time kørte jeg. Lige da jeg var kørt, skrev hun "ready". Jeg ver dum nok til at tage chancen, gik tilbage og samme afdankede ringe Toldbodhusevej pige, dog med Cleos hårfarve, åbnede igen døren. Nu var hun pludselig Cleo. Jeg gik straks. Kender pigen, der næsten altid bruger stjålne foto, her lækker Cleos, kan bare ikke huske navnet , normalt langt lyst hår og masser af tatoveringer.

https://annoncelight.dk/showad/417019

SPILD IKKE JERES PENGE PÅ CLEO FAKE I NØRREGADE! STJÅLNE FOTO, IKKE LÆKRE CLEO MEN EN KLAM BEDRAGER.

Redigeret af Hook

Skrevet
  • Author

Der kan godt, til tider, være gode piger på profilen. De når dog aldrig rigtige Cleos niveau (og hun var så vidt jeg ved, en del af samme team). Cleo var så lækker, en ener.

Redigeret af Hook

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.