Hop til indhold

dirtymind78

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været i kontakt med hende her, da hun for et stykke tid siden var i Norfjylland. Ville gerne have besøgt hende, men pludselig var annoncen væk. Hun har også virket på Sjælland; kommer måske oprindelig derfra. Hun er vidst ikke så tit på. Er der nogen der ved, hvor store spring der kan være imellem hun er på, eller om hun måske er stoppet?

Skrevet

Link til hendes annonce som pt ikke er aktiv. 

https://annoncelight.dk/showad/399111

Som du selv skriver og kan læser de andre tråde om Frodig dansk Q Lejre - DIrtymind78 "Ærgerligt at hun kun er på periodevis. "

Så du må have tålmodighed, har du prøvet at skrive til hende? Du kunne jo være herlig ;)

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=dirtymind78&search_and_or=or

Redigeret af lille_peter

Skrevet
  • Author

Det er jo svært at skrive til hende, nå linket, nummer, er dødt. Jeg har desuden læst de tidligere to omtaler.

• 1 month later...
Skrevet
tokan skrev, den 7.12.2024 at 22:52:

Det er jo svært at skrive til hende, nå linket, nummer, er dødt. Jeg har desuden læst de tidligere to omtaler.

Hej Tokan. Du er velkommen til at skrive til mig på  40840901.

Hilsen hende der ikke er særlig meget på

Nu skrev du om 2 andre anmeldelser af mig. Jeg er da nysgerrig på, hvad der stod. Hilsen Dirtymind78 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.