Hop til indhold
OldGentlemann

Madame Karina - a walk down memory Lane (Stargirls Roskildevej)

Recommended Posts

Inspireret af min beskrivelse af mit første besøg hos en GP (https://www.eroguide.dk/forum/topic/192709-ginny-a-walk-down-memory-lane-vesterbro-torv/) dukkede en anden af mine store GP livs-favoritter op, nemlig Madame Karina.

Madame Karina var en farlig kvinde og jeg var absolut ikke alene om at eftertragte hende, som det fremgår af denne dokumentar https://www.dfi.dk/viden-om-film/filmdatabasen/film/madame-karina-og-de-forbudte-fantasier, som jeg først er blevet bekendt med senere i livet.

Jeg besøgte Karina første gang i starten af 90’erne, for første gang impulsivt efter en fest, i halv beruset liderlighed, købe ekstrabladet, penge på lommen (aner ikke hvordan jeg fik det), scanne annoncer (uden søgefelt), ramme nøgleordet HUNULVEN.

Uden at jeg idag kan erindre, hvor jeg mødte Karina første gang, og hvordan jeg kom derhen, så husker jeg stadig det første syn af en kvinde, en ultimativ drømmekrop svøbt ind i stram sort lak. Hun var som trukket ud af en erotisk tegneserie fra 70’erne, som jeg ikke kan huske navnet på.

Karina var en Gude smuk kvinde, slank langbenet og fantastisk velformet krop med de rigtige kurver, et smukt og udpræget erotisk/eksotisk ansigt med asiatiske træk (senere hørte jeg, at hun er halvt Grønlænder) og med en fantastisk cool personlighed og en avanceret og ofte perfid humor. 

Igen husker jeg faktisk ikke indholdet af vores første møde, jeg husker bare Karina og hendes evne til at ramme lige i plet ift mine ønsker, og specielt altid ramme i plet med hendes personlighed og perfekte udseende.

Jeg husker til gengæld de mange møder jeg senere havde primært hos Stargirls på Roskildevej, med en afstikker til en adresse i Vanløse, hvor Karina over tid havde en stor aktie i at udvikle min seksualitet.
Karina var som udgangspunkt meget straight til business, når vi mødtes, ikke så meget smalltalk. Men man fik også business af de øverste skuffe. Med tid blev der også tid til mere snak, lidt efterhygge over en kop kaffe, men Karina var meget mere en lytter end en snakker. Man kunne altid mærke et stærkt intellekt og en fantastisk humor.

Seksuelt var hun avanceret og utilregnelig på den gode måde. Hun forstod at stimulere lyster, som man ikke selv vidste man havde, og hun inddragede gerne andre af pigerne på klinikken i legen - impulsivt og uden “ekstra”!

Det blev et mangeårigt - og dyrt - bekendtskab, hvor jeg ofte passerede Roskildevej på vej hjem fra arbejde eller fest, eller når jeg om aftenen blev grebet af lysten - til Karina.

Fordelen den gang, hvor pigerne var på klinik, var at man altid kunne ringe op til en telefondame og få en tid eller få et klart svar på om og hvornår man kunne lave et møde. Og en dag var svaret, at Karina ikke kom mere pga sygdom, til stor sorg for mig.

En del år efter fandt jeg en annonce med en tekst, der i nogen grad var genkendeligt. Navnet var ændret til Catharina, men nøgleordene var de samme.

Karina var genopstået som Catharina og huserede nu på studio136 i Folehaven. Jeg besøgte igen Karina/Catharina flere gange. Hun havde ganske rigtigt været syg, men valgte nu at vende tilbage til branchen, en lidt større udgave pga. den medicin hun tog, men stadig leveringsdygtig i ekstraordinære seksuelle oplevelser og stadig med sin unikke og farlige personlighed i behold.

Desværre holdt det ikke så længe, og Karina forsvandt fra den erotiske stjernehimmel for evigt (så vidt jeg ved). Men Karina har dog efterladt et evigt minde til os alle i form af hendes dokumentar “De forbudte lyster” og en altid værende plads i mit hjerte og i mine seksuelle top-memories. 

Tak Madame Karina <3

Er der andre, der kan huske Karina?

:ph34r: Oldgentlemann  
Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 5 timer siden:

Tak Madame Karina <3

Er der andre, der kan huske Karina?

:ph34r: Oldgentlemann  

Uhaa.. ja..  Hende husker jeg som var det nærmest i går at jeg så hende sidst. Hun var hård, dygtig og opfindsom.
Første gang jeg mødte hende var i kælderen under Folehaven, hvor jeg blev udfordret som aldrig før, men mødte hende også flere gange både på Roskildevej Stargirls og i en periode på enten Hyltebjerg Allé eller Linde Allé tror jeg at det var, i et butikslokale.
Mødte hende dog aldrig som Catharina, selv om jeg egentlig godt vidste at hun havde comeback, men tiden var en anden og med andre interesser lige den gang.

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldie skrev, for 43 minutter siden:

Hyltebjerg Allé eller Linde Allé

Det er korrekt. Hun var faktisk begge steder, både i butikslokalet og i en villa nærmest på den anden side af vejen.

Jeg husker faktisk ikke, at hun var i Studio136 før sin pause, men du har nok ret.

Hun var fantastisk, hendes personlighed var helt unik :o

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 5 timer siden:

Jeg husker faktisk ikke, at hun var i Studio136 før sin pause, men du har nok ret.

Mit første møde med hende var i Studio 136, og var mit første rigtigt seriøse møde med rigtig hård og gennemført SM, og det var en oplevelse der stadig i dag står lysende klart, hun var der med sin kasket på og jeg blev virkelig udfordret og det lagde nok grunden til mine lyster til indimellem alle de "søde" piger at tage en tur forbi noget seriøst SM når man trængte til virkelig at få tømt sindet, derfor ved jeg med 100% at hun var der førend at hun kom på Roskildevej og senere Vanløse.
Ved mit første møde med hende, lærte jeg virkelig forskellen på en rigtig domina og en wannabee, jeg var rystet da jeg kørte hjem, men efter kort tid måtte jeg lige prøve igen og igen og...:D

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldie skrev, den 7.12.2024 at 23:27:

ed 100% at hun var der førend at hun kom på Roskildevej og senere Vanløse.

Okay, jeg husker det i omvendt rækkefølge, men du har nok ret. Jeg besøgte hende først i Folehaven mange år senere ved hendes comeback. 

Tror måske jeg “debuterede” hos hende hos Retortgirls.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til OldGentlemann for en tur ned af Memorylane.

Jeg kom desværre først hos den legendariske Madame Karina hen mod slutningen af hendes tid på Roskildevej XXA.

XX fordi jeg ikke husker nummeret, men det sluttede med et A. Faktisk mener jeg blot stedet hed Roskildevej XXA – og først senere efter Madame Karinas tid skiftede navn til Stargirls, men kan være at jeg husker forkert – det må være cirka 30 år siden.

Det kan godt være at jeg ikke nåede Madame Karina mere end en gang, men dele af den ene gang glemmer jeg aldrig. En ikke så erfaren Støvlefyr fik endelig taget sig sammen til at ringe på dørklokken – for jeg havde hørt om hende og vidste dermed at modsat mig var hun meget erfaren.

Seancen var meget speciel og selvom mange oplevelser er gået i glemmebogen gennem årene, så oplevede jeg nu en Domina med en grusom fantasi iblandet søde smil og uhyggelig kreativ tankegang - og hun havde et redskab/møbel som jeg og min krop aldrig glemmer:

DEN SPANSKE HEST – et frygteligt torturredskab fra oldtidens fangekældre som den uerfarne Støvlefyr blev lokket op på og dermed stiftede et smertefuldt bekendtskab med.

Jeg vil prøve at beskrive denne Hest så godt jeg kan her mange år senere – og hvis mine ædlere dele kunne tale med nu – ville de skrige af smerte.

Det var en hest i træ – i naturlig hestestørrelse, som jeg blev sat op på – uden saddel og uden mulighed for at mine ben kunne nå jorden– og hvor hesteryggen var som en skarpslebet spids kant i træ – som en tagryg der sled sig ind i mine nosser mens mine arme var bundet fast over mit hoved.

Smerten var ulidelig, men blev meget værre da Madame Karina pyntede mig med klemmer og hængte tunge lodder i nosser og om mine ankler så pik og nosser blev most ned i den skarpe hesteryg mens lodderne dinglede over gulvet, hvorefter hun med et stort smil selv klatrede op på hesteryggen så hun sad halvt på mine skuldre og smerten var ubeskrivelig. Med hendes erfaring hentede hun den unge støvlefyr ned igen – og de dejlige kram gjorde at jeg kom ovenpå igen.

Jeg elsker den slags oplevelser der går lige på kanten af grænserne – og lidt over – og så følelsen af at blive hentet ind igen og få et kram.

En oplevelse for livet – men desværre svigtede modet på en gentagelse dengang i fortiden og i dag er Den Spanske Hest nok endt sine dage i en brændeovn.

Da Madame Karina under navnet Katarina kom tilbage en del år senere var det, som jeg husker det på Studio136 men på det tidspunkt var jeg i stald hos en anden Domina og jeg nåede ikke forbi hende igen.

Sjældent har en Domina – med kun én seance – sat et så storslået minde i mit sind med sin kreative tankegang og et spændende redskab som man altså ikke lige ser så ofte.

Støvlefyren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var Roskildevej 47A - har haft mange godt timer der - dog ikke med Karina, men stedet var efter min mening virkeligt et besøg værd. Der var ikke en eneste fuser i mellem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...