lejogbrug 588 Skrevet 7. December, 2024 Jeg leder efter et værelse med adgang til toilet/bad i Aarhus som jeg kan leje i et par timer om formiddagen ca hver 6 uge. Foretrækker privat sted hvor vi kan larme lidt, frem for at vl booker hotel. Stedet skal ikke bruges til forskellige mænd/kunder. Diskretion er vigtigt begge veje. Send gerne pm hvis du har et sted jeg kan leje eller kender en. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 588 Skrevet 8. December, 2024 Er klar på kontant betaling, og er også villig til give sex/blowjob som bytte i leje 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 588 Skrevet 16. Februar Jeg søger stadig efter et sted, skal bruges i 4-5 timer en formiddag ca. hver 6 uge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 588 Skrevet 12. Marts Leder fortsat efter et diskret sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anicedick 3 Skrevet 7. August Der er jo motellet i Hadsten ved Shell ved ikke om det er for offentlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 588 Skrevet 7. August Anicedick skrev, for 22 minutter siden: Der er jo motellet i Hadsten ved Shell ved ikke om det er for offentlig Er ikke interesseret i motellet i Hadsted, ikke særlig diskret og meget lidt velholdt. Søger også i Aarhus by Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Birch 0 Skrevet 8. August Jeg leder også @lejogbrug... Så jeg følger lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg