just27fun 80 Skrevet 7. December, 2024 Det er åbenbart igen muligt at være 2 steder på samme tid. baddolly55 bliver brugt begge steder. https://annoncelight.dk/showad/416154 https://annoncelight.dk/showad/416873 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 458 Skrevet 7. December, 2024 Den der del af annonceteksten: Jeg har været single i et par år nu og savner noget frækt tanken om og blive tilfreds stillet og få penge for det tænder mig meget og nu vil jeg have den drøm realiseret. -har jeg set i en anden annonce, som udgav sig for at være en kvinde fra Slagelse. Fup og svindel!! Men det er jo også annoncelight, man kan ikke stole på det site over en dørtærskel.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 646 Skrevet 7. December, 2024 Så er vi der igen. Med at råbe FAKE i skoven. Måske er det eller måske er det ikke. I kender godt de klinikker ( måske specielt i København) hvor der er flere kvinder på vagt af gangen og der er en telefondame der sørger for at de dejlige kvinder ikke skal spilde deres tid i telefonen men hellere ligge på lagnerne og tjene gode penge, ikk ? Det kunne jo være at et par eller 3 entreprenante kvinder er gået sammen om en telefon/snapchat passer efter samme koncept som de ovennævnte klinikker. I ved det er blevet meget populært med hjemme/distancearbejde nu om dage. I en sådan grad at der er opstået et begreb der hedder IT-nomader. De sidder typisk i et billigt og dejligt land, feks Thailand, Dubai ( det er vist ikke billigt) Singapore og mange flere. Der er også call centre der betjener virksomheder hvor medarbejderne sidder i feks Dublin. Men os der ringer med dem ved jo ikke hvor de sidder og betjeningen er som regel i top. PS Jeg har haft mange dejlige ægte frække kontakter gennem annoncelight, så jeg er bestemt ikke enig i din holdning til sitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 692 Skrevet 7. December, 2024 Mr. Nobody skrev, for 1 time siden: Jeg har været single i et par år nu og savner noget frækt tanken om og blive tilfreds stillet og få penge for det tænder mig meget og nu vil jeg have den drøm realiseret. Den tekst ser man i profiler fra "vendelbomanden". Prøv at søge på det navn. Der er øjensynligt kvinder, dog ikke dem på billederne, fordelt rundt i landet som han kommunikerer for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg