Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det vil nok være en god idé i det mindste at skrive bynavnet i sådan en efterlysning. En så intetsigende overskrift scroller man nemt forbi.

Nå, men vedr. pigen, så kender jeg hende ikke, desværre :-)

Skrevet
  • Author
Herbertus skrev, 1 time siden:

Det vil nok være en god idé i det mindste at skrive bynavnet i sådan en efterlysning. En så intetsigende overskrift scroller man nemt forbi.

Nå, men vedr. pigen, så kender jeg hende ikke, desværre :-)

Jo men nu står der jo både Skive/spøttrup så ville være lidt løgn hvis jeg skrev skive ;)

Skrevet
Pepsimax 75 skrev, for 3 timer siden:

Jo men nu står der jo både Skive/spøttrup så ville være lidt løgn hvis jeg skrev skive ;)

Pas, jeg er ikke kendt i området, så har ingen anelse om hvor langt der er mellem de to byer :D

Det var nu også ment som et godt tip, og jeg tænker du er med på hvad jeg mener. Du kunne jo evt. skrive "ny thai Skive/Spøttrup" Så er dem fra området nok mere tilbøjelig til at læse det og evt. komme med info :-)

Skrevet

Er det ikke bare nye billeder på hende der hedder Yaya, som har været der et stykke tid?

Skrevet
MuffDiver skrev, den 15.12.2024 at 12:46:

Er det ikke bare nye billeder på hende der hedder Yaya, som har været der et stykke tid?

Er jeg også bange for. Skrev om det var nye billeder af hende, og så stoppede hun med at svare. 
Så igen er det gamle billeder, af en ældre dame :ph34r:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.