Hop til indhold
Guest gameguy

Trusler om offentliggørelse af private mails - hvordan skal man forholde sig

Recommended Posts

Guest gameguy

Jeg er i dag blevet konfronteret med en ussel trussel fra en person her på sitet! Jeg har stillet nogle personlige spm omkring mulighederne for at mødes og prøvet at opnå en god deal. Grundet min adfærd her på mediet er jeg blevet afvist og fået den klare besked, at hvis jeg alligevel dukkede op som gæst under anonymitet og vedkommende senere fandt ud af, at jeg var Game, ville mine private mails og forespørgsler stillet til skue her i al offentlighed. Hvad siger i til dette??

Er det ok at blive truet med offentliggørelse af offentlige mails, hvis man skulle finde på at dukke op som kunde og ellers være sød, pæn og ordentlig??

Jeg synes det er fuldkomment vanvittigt og helt ude i hampen og viser hvor afsporede visse piger kan være og hvor påvirkede de åbenbart også er af mine skriverier. Jeg ved ikke om man skal grine eller græde, men det underbygger så bare totalt meget af det jeg har skrevet om!

Overvejer faktisk at forlade dette her sted for good siden der åbenbart ikke er højt nok til loftet og siden man kan blive udsat for noget sådant.

Administrator siger at det er helt i orden at indholdet offentliggøres, hvis jeg skulle finde på at dukke op som kunde hos vedkommende! Ellers er det eksklusionsgrund dvs. truslen accepteres men må kun udføres, hvis det er som følge af eventuelle reprecialier imod mig! Hold da kæft hvor tankevækkende og skræmmende. Hvis i ikke nurser og pleaser nok så lad være med at skrive private beskeder. Det kan blive brugt som pression!

Dette er rendyrket afpresning og fuldstændigt utilstedeligt!

Håber de fleste kan se dette for ellers er selve grundelementet bag nærværende i fare! Det næste bliver vel offentliggørelse af vores identiteter! Hvis administrator synes at det er ok at tillade offentliggørelse af private mails fordi man i IRL tillader sig at besøge en af vores kvindelige massagepiger fordi hun har set sig sur på de ghost writer aktiviteter man nu i medfør af en eller anden rolle har påtaget sig, er vi ude på et særdeles farligt skråplan.

Derfor overvejer jeg alvorligt at stå af!!

Dette her er fuldkomment forrykt og jeg er rystet helt ind i min grundvold!

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad forestiller du dig ellers at pigen skulle gøre, for at få dig til at blive væk? Hvis du besøger hende qua din anonymitet er du jo ikke end skid bedre selv! Indtil videre har hun jo behandlet dig med diskretion :)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske lidt hårdt sat op af pigen. Men på den anden side, så har hun jo ikke så mange muligheder for at sikre sig at du ikke bare dukker op alligevel. Nu har hun givet sin mening til kende, at hun ikke har lyst til dig. Så er det vel bare at respektere dette.

Så kan der måske være at man en anden gang, skal tænke sig lidt om, og sove på ens indlæg, inden man skydder fra hoften.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Administrator siger at det er helt i orden at indholdet offentliggøres, hvis jeg skulle finde på at dukke op som kunde hos vedkommende! Ellers er det eksklusionsgrund dvs. truslen accepteres men må kun udføres, hvis det er som følge af eventuelle reprecialier imod mig! Hold da kæft hvor tankevækkende og skræmmende. Hvis i ikke nurser og pleaser nok så lad være med at skrive private beskeder. Det kan blive brugt som pression!

Det var ikke helt hvad jeg skrev til dig, men jeg skal gerne gengive den del du åbenbart har misforstået.

Skulle det ske at hun offentliggør beskederne i en tråd herinde, ville det være en klar overtrædelse af § 12 i vores regelsæt, og vil under normale forhold medføre øjeblikkelig bortvisning. Men hvis det er sket efter et besøg, som hun tydeligt har gjort dig opmærksom på at hun ikke ønsker, ville vi nok se meget milt på overtrædelsen.

Jeg har aldrig sagt at det ville være i orden at offentliggøre beskederne i en tråd. Blot at vi nok ville se meget mere mildt på overtrædelsen end ellers, eftersom du i så fald havde besøgt pigen, på trods af hun klart og tydeligt havde fortalt dig at hun ikke ønskede besøg af dig. Beskederne ville dog stadig blive fjernet fra tråden, ligesom hun ville få af vide at det var en overtrædelse af § 12 i vores regelsæt, og at det under ingen omstændigheder skal ske igen.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kender jeg ikke historien og den vil jeg egentlig ikke blande mig i,

men alt hvad man skriver på nettet, uanset om det så er private pm eller emails, er man jo to om, og om den anden part vælger at offentliggøre dette, kan man vel egentlig ikke bestemme over...

Derfor skal man selvfølgelig passe på med, hvad man skriver til hvem, hvis det er noget man ikke vil have at hele verden skal vide...

Men igen vil ikke tage stilling til den konkrete sag, kun at alt på nettet hurtigt kan blive tilgængeligt for alle uanset om det er i private pm eller mails...

Klem Tilde

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis en pige herinde har tilkendegivet, at en bestemt person er uønsket i hendes praksis, og hvis han alligevel vil fremture under anonymitet, så forstår jeg godt, at pigen begynder at tænke i "alternative baner".

At kunne færdes fornuftigt i denne niche af verden kræver stor respekt af alle parter, og hvis pigen har erklæret en person for uønsket, vil det være respektløs ikke at bøje sig for dette.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Nu kender jeg ikke historien og den vil jeg egentlig ikke blande mig i,

men alt hvad man skriver på nettet, uanset om det så er private pm eller emails, er man jo to om, og om den anden part vælger at offentliggøre dette, kan man vel egentlig ikke bestemme over...

Derfor skal man selvfølgelig passe på med, hvad man skriver til hvem, hvis det er noget man ikke vil have at hele verden skal vide...

Men igen vil ikke tage stilling til den konkrete sag, kun at alt på nettet hurtigt kan blive tilgængeligt for alle uanset om det er i private pm eller mails...

Klem Tilde

Hvis du mener dette Tilde så er der åbenbart frit slav. Vi kan nu alle også gå ud og afsløre hvem du fx er osv - så er det altså slut med enhver form for diskretion. Selv diskretionsparagraffen er du åbenbart villig til at se stort på. Bare vi kan få de ubehagelige ned med nakken! Godt gået !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Hvis en pige herinde har tilkendegivet, at en bestemt person er uønsket i hendes praksis, og hvis han alligevel vil fremture under anonymitet, så forstår jeg godt, at pigen begynder at tænke i "alternative baner".

Fint hvor blev lige de høje principper af?? Lad os dog endelig hænge manden inden han dømt! Det er jo faktisk det du siger! Medlem af etisk råd bliver du vist aldrig. Trusler ok - tænk lige over konsekvenserne mand! Det næste er så offentliggørelse af alt også din sande identitet hvis du overskrider nogle grænser! Hvorfor skulle jeg ikke have lov til at besøge vedkommende?? Herinde kan jeg jo meget vel spille en rolle som ikke har en skid med virkeligheden at gøre!! Fatter du/i ikke dette??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en hård afvisning umiddelbart.

Men det siger nok noget om at visse folk tager mere afstand fra dine skriverier, end du måske lige regnede med.

En eller anden skrev engang...vist nok for sjovt, at han da bare ville komme forbi anonymt, selvom pigen lige havde takket nej i en tråd. Og selvom det ikke havde noget med mig at gøre, følte jeg mig faktisk næsten forulempet bare af at læse "joken". :S

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Det var ikke helt hvad jeg skrev til dig, men jeg skal gerne gengive den del du åbenbart har misforstået.

Jeg har aldrig sagt at det ville være i orden at offentliggøre beskederne i en tråd. Blot at vi nok ville se meget mere mildt på overtrædelsen end ellers, eftersom du i så fald havde besøgt pigen, på trods af hun klart og tydeligt havde fortalt dig at hun ikke ønskede besøg af dig. Beskederne ville dog stadig blive fjernet fra tråden, ligesom hun ville få af vide at det var en overtrædelse af § 12 i vores regelsæt, og at det under ingen omstændigheder skal ske igen.

Ja det er jo så også lidt af en retræte og det er nok også klogest! Jeg ville rent faktisk kunne gå i retten på en sådan offentliggørelse! Det er meget vigtigt at reglerne er krystalklare og hvad jeg foretager mig i det virkelige liv har ikke en pind med de beskyttelsesregler som er gældende herinde. Skal jeg pludseligt behandles som en andenrangsborger uden min frie ret til at besøge enhver ud fra samme regler som gælder alle andre?? Hvis jeg nu kun skrev herinde som ren fiktion hvad så?? Det ved ingen jo noget om!! Jeg vil ikke acceptere nogen form for pression og i i ledelsen har en forbandet pligt til at tage afstand fra enhver form for pression også imod dem som i finder mindre sympatiske! Der må være ens rettigheder for alle!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad siger loven???? Den skal vel følges, uanset hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du mener dette Tilde så er der åbenbart frit slav. Vi kan nu alle også gå ud og afsløre hvem du fx er osv - så er det altså slut med enhver form for diskretion. Selv diskretionsparagraffen er du åbenbart villig til at se stort på. Bare vi kan få de ubehagelige ned med nakken! Godt gået !

Det var da ikke det hun skrev...

Hun skriver at man skal være påpasselig med hvad man skriver af personlige ting for man ved aldrig om det ender offentligt på nettet, eller om det en skønne dag slår klik for personen. Det er noget helt andet end det du siger

** sletter lige et par punktummer der har sneget sig ind.

Redigeret af holstebronx
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

..kender ikke lige til grunden til det omtalte, og er sådan også lige glad men at offentlig gøre private mail + Pm's er i min verden et

ret kraftig brud på privatlivets fred, og så lang tid der ikke er tale om noget kriminelt er og bliver det privat... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint hvor blev lige de høje principper af?? Lad os dog endelig hænge manden inden han dømt! Det er jo faktisk det du siger! Medlem af etisk råd bliver du vist aldrig. Trusler ok - tænk lige over konsekvenserne mand! Det næste er så offentliggørelse af alt også din sande identitet hvis du overskrider nogle grænser! Hvorfor skulle jeg ikke have lov til at besøge vedkommende?? Herinde kan jeg jo meget vel spille en rolle som ikke har en skid med virkeligheden at gøre!! Fatter du/i ikke dette??

Jeg forstår dig faktisk ikke.

Det kan vel ikke være noget fornøjelsesbesøg for dig, når du ved, at pigen ikke vil dig? Har du et eller andet ego, du skal have pudset af, siden pigen nu næsten med djævlens vold og magt skal nedlægges?

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Måske lidt hårdt sat op af pigen. Men på den anden side, så har hun jo ikke så mange muligheder for at sikre sig at du ikke bare dukker op alligevel. Nu har hun givet sin mening til kende, at hun ikke har lyst til dig. Så er det vel bare at respektere dette.

Så kan der måske være at man en anden gang, skal tænke sig lidt om, og sove på ens indlæg, inden man skydder fra hoften.

Tak for kaffe mand!! Så nu skal alle ensrettes og ensspores - Tillykke det er jo lige til BigBrother eller Nordkorea - prøv dog at omfatte konsekvenserne af det du her giver udtryk for!! Jeg som har besøgt piger i mere end 30 år uden aldrig at have forulempet eller forurettet nogle. Hvor våver man at bandlyse en person man ikke kender ud over skriverier her på sitet! Det er jo ren forfølgelse og til grin. Lad os da endelig blive fri for dem som skriver med lidt nerve - Gab hvor bliver det underholdende i fremtiden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

I min optik er det helt igennem no go.

Men det er trusler om anonymt besøg også. Man skal da være en idiot af helt speciel karakter for at luske rundt på den måde.

• Synes godt om 12

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Jeg forstår dig faktisk ikke.

Det kan vel ikke være noget fornøjelsesbesøg for dig, når du ved, at pigen ikke vil dig? Har du et eller andet ego, du skal have pudset af, siden pigen nu næsten med djævlens vold og magt skal nedlægges?

Jeg gider aldrig at besøge vedkommende, men du har jo slettet ikke fattet essensen mand! Det der med plejehjemmet er måske korrekt vågn dog op! Essensen er at du nu støtter truslen som middel! Det er et meget alvorlig skridt at gå, så husk at du nu også siger at det er ok at du selv modtager trusler. Andre skal så nok afgøre om de er berettigede eller ej! Det er præcist det du støtter, hvis du ikke utvetydigt erkender din misbilligelse af anvendelsen af trusler!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er du da nærtagende gg! Du er da på ingen måde dømt og der er vel heller lækkert noget personligt info endnu? Hvis vi skal være her alle sammen, må vi også respektere at en pige frabeder sig vores besøg! Tror da også der er en pige der ikke vil juble hvis jeg kom forbi, selv om jeg ikke har fået en klar afvisning.

Syntes bare du lyder tøzefornærmet over ikke at må besøge den pågældende pige - FIND DOG EN ANDEN

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Hvis jeg opdagede at en bruger jeg helt klart havde bedt om at holde sig væk havde besøgt mig og havde lavet en anmeldelse. Så ville jeg også skrive dette.

Jeg ville aldrig offentliggøre mails imellem mig og personen men jeg vilæe skrive at man trods afvisning har været en idiot og besøgt alligevel.

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

I min optik er det helt igennem no go.

Men det er trusler om anonymt besøg også. Man skal da være en idiot af helt speciel karakter for at luske rundt på den måde.

Hej Sisse - jeg vil da aldrig nogen sinde fortælle omverdenen om min person her på sitet. Det svarer jo til at i skulle bruge jeres rigtige navn eller ej. Jeg truer ikke med noget men forbeholder mig min ret til at dukke op som enhver anden kunde. Hvis jeg så ikke opfører mig ordentligt, er klam og ubehagelig kan man så smide mig ud ligesom enhver anden. Det er dog aldrig sket endnu og der er da et par stykker herinde jeg igennem tiderne har besøgt mere end 10 gange og hver gang taler vi om hvordan det går osv og har det rigtigt fint sammen. Jeg er sgu da ikke et monster bare fordi jeg går lidt til vaflerne herinde slap nu af og se tingenes perspektiv. Klogt af dig at tage klart afstand fra truslerne om offentliggørelse under alle omstændigheder. Mvh Game

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gider aldrig at besøge vedkommende ....

Jamen, så er den sag jo ude af verden.

Imidlertid må du jo have givet udtryk for, at det var din hensigt, ellers kan jeg ikke se, hvordan denne situation skulle kunne opstå. Der går jo aldrig røg uden ild.

Det, du kalder trussel, vil jeg i dette tilfælde kalde nødværge.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Hvor er du da nærtagende gg! Du er da på ingen måde dømt og der er vel heller lækkert noget personligt info endnu? Hvis vi skal være her alle sammen, må vi også respektere at en pige frabeder sig vores besøg! Tror da også der er en pige der ikke vil juble hvis jeg kom forbi, selv om jeg ikke har fået en klar afvisning.

Syntes bare du lyder tøzefornærmet over ikke at må besøge den pågældende pige - FIND DOG EN ANDEN

Det er truslen jeg er totalt forarget over intet andet - prøv dog lige at se på konsekvenserne op perspektiverne i dette. Det skal vi da overhovedet aldrig acceptere - det svarer jo til en slags gabestok - jeg er totalt rystet over det. Dog også lidt stolt over, at mine skriv trods alt kan vække så voldsomme reaktioner - det er jo trods alt bedre end totalt anonymitet. Fred være med status som persona non gratta !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Jamen, så er den sag jo ude af verden.

Imidlertid må du jo have givet udtryk for, at det var din hensigt, ellers kan jeg ikke se, hvordan denne situation ellers skulle opstå. Der går jo aldrig røg uden ild.

Det, du kalder trussel, vil jeg i dette tilfælde kalde nødværge.

Du mangler lige at besvare spm: Er trusler som middel her på mediet ok? Ja/Nej??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Der er bare noget du fuldstændig har misforstået. Du har ikke ret til bare at møde op. Når en pige har afvist dig så har du bare at holde dig væk.

Pigerne er i deres gode ret til at afvise gæster. Det er ikke noget tagselvbord hvor det er en menneskeret at møde op og stikke pikken ind. Hvad er det dog for et menneskesyn

• Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er jo så også lidt af en retræte og det er nok også klogest! Jeg ville rent faktisk kunne gå i retten på en sådan offentliggørelse! Det er meget vigtigt at reglerne er krystalklare og hvad jeg foretager mig i det virkelige liv har ikke en pind med de beskyttelsesregler som er gældende herinde. Skal jeg pludseligt behandles som en andenrangsborger uden min frie ret til at besøge enhver ud fra samme regler som gælder alle andre?? Hvis jeg nu kun skrev herinde som ren fiktion hvad så?? Det ved ingen jo noget om!! Jeg vil ikke acceptere nogen form for pression og i i ledelsen har en forbandet pligt til at tage afstand fra enhver form for pression også imod dem som i finder mindre sympatiske! Der må være ens rettigheder for alle!!

Nu har du jo i din tid herinde ikke ligefrem stillet dig selv i særlig godt lys hos os i administrationen. Samtidig har du klart og tydeligt fået af vide af pigen at hun ikke ønsker besøg af dig, hvilket man jo godt forstår med nogle af din skriverier herinde.

Hvis en pige udtrykkeligt har sagt at hun ikke ønsker at modtage dig som gæst, så har hun vel også sin frie ret til at fortælle dig dette. Det bør du jo så acceptere, i stedet for at blive sur som et barn der ikke må få en slikpose i supermarkedet.

Hvis du ikke kan acceptere min måde at drive Eroguide.dk. på, så tvinger jeg dig på ingen måde til at blive her.

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...