Hop til indhold

Anbefaling Roxy, Kolding, Viby og Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Må jeg lige anbefale denne søde og flotte spanske pige:

https://annoncelight.dk/showad/414874

Billeder er 100 pct. Service er super gfe ved tilkøb af kys. Hun sutter også vildt godt og har ikke travlt med at komme videre. Efterfølgende også kys, berøringer, snak og lidt grin. 

Kan man ønske mere? De sidste to gange har jeg trukket nitte. Denne gang var der jackpot :)

Hun rejser muligvis i aften, men hun kommer tilbage til de nævnte byer. Måske flere. Sagde hun.

Hun er virkelig lækker og fræk og har ikke noget i mod at dele sine herligheder.

https://annoncelight.dk/profile/Seeking+Gentlemen

Skrevet

Ved ikke hvorfor de fregner trækker en i forvejen meget køn pige op :)

Skrevet

Tak for fin anmeldelse @Joey Joe Joe men ekstra mig her og ekstra mig der… det synes jeg er super træls…! Her bemærker jeg at der er 200,- at betale ekstra for “gensidig berøring” :( altså helt ærlig..!?

Redigeret af Frøns1

Skrevet
Frøns1 skrev, 1 time siden:

Tak for fin anmeldelse @Joey Joe Joe men ekstra mig her og ekstra mig der… det synes jeg er super træls…! Her bemærker jeg at der er 200,- at betale ekstra for “gensidig berøring” :( altså helt ærlig..!?

Det er kun under massage :)

Skrevet
udinaturen skrev, for 5 minutter siden:

Det er kun under massage :)

Argh… Sorry… :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.