Hop til indhold

Ang møde SD

Featured Replies

Skrevet

vil i sige 3000 for et sugardate møde er ok eller er det for meget?
hvad betaler i for et møde?

Skrevet

Jeg har for det meste betalt 1500 og en sjælden gang 1800 - men så skal der også være noget specielt såsom slug 

På det seneste er prisen steget til 2000 og det har jeg betalt et par gange 

Skrevet

Jeg betaler ikke mere end 1500. Har dog også betalt meget mindre og det har været inkl. alt.

Skrevet
riftykey9800 skrev, for 46 minutter siden:

Altså sugardate eller annoncelight 

Hvad er forskellen 

Begge steder er pigerne der for at tjene penge på sex og så er det vel glædespiger begge steder i min verden 

På SD tror pigerne bare de er Guds gave hvorimod du på annoncelight får en kanon god og villig glædespige for 3000 kr 

Så tag du hellere en lækker tøs på annoncelight 

Skrevet
Kongenmikkel skrev, for 26 minutter siden:

Altså sugardate eller annoncelight 

Hvad er forskellen 

Begge steder er pigerne der for at tjene penge på sex og så er det vel glædespiger begge steder i min verden 

På SD tror pigerne bare de er Guds gave hvorimod du på annoncelight får en kanon god og villig glædespige for 3000 kr 

Så tag du hellere en lækker tøs på annoncelight 

ja okay for da jeg spurgte en på SD en om hun ville mødes forlangte hun 3000 og næste gang 4000 vi skulle mødes og det var kun 2 timer

hva tænker du om det ? er det det værd at mødes for hvis du skulle sige noget ? Oo

Skrevet

Det afhænger meget af alder, udseende m.v. på sugarbaben, og hvad I har aftalt til gengæld. Jeg har også forstået, at mængden af sugar også varierer efter hvilket område i landet vi taler om.

I Hovedstadsområdet vil jeg sige, at 3k er i overkanten. Det giver jeg kun til helt unge billedskønne (fotomodelmateriale), og hvis alt er tilladt. Normalt giver jeg 2,5k (sugarbabes i tyverne og først i trediverne). Hvis der er tale om 40-50 årige lidt slidte kvinder er 1,5k normalen efter min opfattelse.

Så det er svært at svare generelt på dit spørgsmål.

Skrevet
riftykey9800 skrev, for 2 timer siden:

Det kommer vel helt an på hvad sådan et møde indbefatter. Er det et hurtigt knald eller er det en aften i byen efterfulgt af noget der ligner GFE.

Et møde kan vel også være meget andet. En gåtur, en tur i biografen, møde på cafe til kaffe. Prisen afhænger af mødets længde og karakter samt piges “markedsværdi” (meget ubehagelig formulering, men kan ikke lige finde en bedre)

Jeg tænker at SB må adskille sig fra GP især ved at samværet er betydelig mere en sex i en afgrænset periode. Ellers giver det ikke rigtig mening - efter min mening.

Redigeret af Slowman

Skrevet
riftykey9800 skrev, for 56 minutter siden:

ja okay for da jeg spurgte en på SD en om hun ville mødes forlangte hun 3000 og næste gang 4000 vi skulle mødes og det var kun 2 timer

hva tænker du om det ? er det det værd at mødes for hvis du skulle sige noget ? Oo

3 kilo for 2 timer er vel fair nok 

Skrevet
riftykey9800 skrev, for 2 timer siden:

Det afhænger lidt af hvilke services der følger med.  Skulle det være en dinner date med efterfølgende dessert på et hotelværelse du også skal betale for så er det absolut for meget syntes jeg.

Priserne er også røget op og derfor har jeg helt droppet SD.

Skrevet

Jeg  betaler op til 2K , men normalt 1500 , stort set altid uden gummi , nu går jeg normalt også efter dem over 30 , tror måske de tit er lidt billigere .

Redigeret af Smedesvenden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.