Hop til indhold

Femininkvinde & femininkvinde2 - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/415050

da der ikke fandtes nogen der havde været der, tog jeg en for holdet.

Det positive først, nem at få en aftale med, og så snakker hun dansk, jeg lader tvivlen komme hende til gode med billederne, det kunne godt være hende men for mindst 20 kilo siden, men kunne også nemt ikke være.

bliver taget imod i en kælder midt i Aalborg, lille kælder lejlighed, var rart der var blevet mørkt, ellers er det sgu lidt udsat.

jamen skulle jo nok bare være gået, men gav det chancen, man må ikke kysse, du må gerne røre blidt, hurtig kommer gummiet frem og igang med bj, det er hun faktisk god til, derefter slikker jeg lidt, men hurtig skal det bare overståes så tager vi et par stillinger, de lyde der kommer virker meget påtaget, og til sidst skulle jeg bare være færdig, tændte ikke rigtig på hende, og skulle nok være taget en af de udenlandske istedet.

Og 15 min senere stod jeg på gaden igen 800 kr fattigere, og nej det var ikke det værd, men en lektion rigere.

pigen 2/10: måske det er hende, er ikke sikker, 2 tallet for hun taler dansk 

stedet 1/10:  meget midt i Aalborg og man skal gennem en cykelkælder.

sexen 1/10:  meget mekanisk og når man ikke må rigtig må noget, skulle det bare overståes, var ikke mig, men fik da udløsning.

alt i alt, find en af de gode udenlandske, og der er helt sikket en grund til der er juletilbud. 

jeg modtager gerne bidrag for at tage en for holdet. 

Redigeret af Aalborgman9000

Skrevet
Aalborgman9000 skrev, for 13 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/415050

Skriver den gæve koreaner mand som ville have det hele til den halve pris. 
Hvis du ikke tændte på mig hvorfor havde du så stiv pik og ville kysse. Jeg er ikke en udenlandsk pige som bliver solgt til sexarbejde. Og tvunget til det. Jeg bestemmer heldigvis  selv. 
da du var færdig efter et kvarter spurgte jeg om du kunne en gang mere, det glemte du at skrive hr overvægtige mand. Der er ikke engang nogle der gider svarer dig herinde, da jeg har rigtig mange faste gæster her i Aalborg. Og tyk er nok det sidste jeg er. Men det var  du ihvertfald. Meget overvægtig. Stop nu lidt. Du er pinlig

Skrevet

Udover det er du den eneste der nogensinde har sagt dårligt om mig og mine billeder. Samtlige mænd siger altid, dejligt med en kvinde som ligner sine billeder.  Og er sød. Det er mine billeder så lad vær at prøv på alt muligt løgn herinde. Tror du ikke jeg havde set at du havde skrevet herinde om nogen havde besøgt mig før du kom. Nu er det jo heldivis sådan at de mænd med et job og et liv ikke sidder herinde og glor på din løgnagtige anmeldelse. Hahaha 

Skrevet
Frækkvinde skrev, for 2 timer siden:

Udover det er du den eneste der nogensinde har sagt dårligt om mig og mine billeder. Samtlige mænd siger altid, dejligt med en kvinde som ligner sine billeder.  Og er sød. Det er mine billeder så lad vær at prøv på alt muligt løgn herinde. Tror du ikke jeg havde set at du havde skrevet herinde om nogen havde besøgt mig før du kom. Nu er det jo heldivis sådan at de mænd med et job og et liv ikke sidder herinde og glor på din løgnagtige anmeldelse. Hahaha 

Øhm… jeg har et liv, og et rigtigt job. Så pas nu på med dine svinerier. Jeg har ikke set en eneste anmeldelse af dig herinde før denne… Hvorfor skulle jeg ikke tro på @Aalborgman9000? Du sviner ham jo bare til, og det eneste han gør, er at dele sin ærlige mening om sit besøg med dig. At du så har behov for at svine et andet menneske til, siger jo nok rigtig meget om dig og at man bestemt bør holde sig væk. 

Skrevet
Frækkvinde skrev, for 2 timer siden:

Så stopper festen. Du bliver direkte personlig og ubehagelig med usaglige og nedværdigende kommentarer.

Du har fået en anmeldelse af en mand som beskriver HANS oplevelse. 
Jeg har tidligere læst anmeldelser om dig, mener det var et andet brugernavn.

Og der viste sig samme billede af oplevelsen.

Vi er alle forskellige og man kan sagtens have stiv pik uden at tænde psykisk på situationen.

DU burde styre dine ord, for det er nemlig ikke Aalborgmand der fremstår dårligt i denne tråd. Det er DIG med dit svinske ordbrug.. FØJ..

Skrevet

Jeg har også besøgt hende - jeg vendte om, da billederne ikke var taget nu - normalt er jjeg ligeglade med om billederne ikke er præcis af pigen, bare det er nogenlunde - jeg forstår godt pigerne vil være anonyme - men der var alt for stor forskel i størrelsen.

da jeg pænt sagde, jeg ikke følte kemi mellem os efter en kort snak, og at jeg ikke syntes billederne viste hvad jeg besøgte - blev hun også meget sur, og smækkede døren i med en masse ord.

Skrevet

Har også besøgt hende og valgte også at gå igen. Billederne ligner absolut ikke den man møder, men det var ikke derfor at jeg valgte at gå. 

Jeg valgte at gå, da hun virkede sur og aggressive og ikke som en jeg på nogen måde havde lyst til at have sex med. 

Skrevet
  • Author

Altså oplevede ikke hun var sur eller agressiv på nogen måde, hun hilste pænt og vi fik klaret det praktiske.

Jeg skulle nok bare være gået, men som forholdvis ny i gamet, så har man sagt A må man også sige b, hun har sat tiden af  og blokeret for andre. Det skal der arbejdes med i fremtiden, så jeg ikke ender sådan her igen. 

eftersom hendes annoncer nu er fjernet, tænker jeg det er nok svar til folket, jeg kunne aldrig finde på at spørge om rabat på nogen måder. Samt flere andre usandheder i hendes angreb. 

men kan se flere har oplevet som mig, så har helt sikkert lært noget af episoden. 

Skrevet

Bl.a. bl.a. ingen normale højtuddannede mænd sidder herinde. Det ved alle. Og ja støt endelig de udenlandske kvinder som er solgt til sex slaveri. De har alle bagmænd fra øst Europa som tager deres penge. De er her fordi de blev solgt allerede som børn til sex. Det er så usselt og groteske som noget kan være. Hun er deres sexslave, og disse kvinder sælges  til forskellige bagmænd til omkring 15000 danske kr, så er det en ny bagmand som har hende i noget tid og hapser hendes penge, og makker hun ikke ret bliver hun truet med tæsk eller at hun bliver slået ihjæl. Og det gælder alle de udenlandske kvinder. Bare se programmerne der kører  på tv2. Så håber jeg du krumme tær når du kysser disse kvinder og behandler dem som DU HAR LYST TIL. Føj 

Skrevet

Og godt politiet er i fuld gang med at udrydde de kvinder og prøve at finde deres bagmænd. Jeg håber  ikke for dig at politiet dukker op når du ligger med en af dem eller en af deres bagmænd dukker op. 

Skrevet

Jeg vil hellere smide mine penge der og få en god oplevelse end at sætte mine ben hos en sur mokke 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.