Hop til indhold

Erfaringer med “ Thai Massage Copenhagen”, Valby?

Featured Replies

Skrevet

Halløj brødre ! 

jeg overvejer at besøge “Thai Massage Copenhagen” på Gammel Jernbanevej 11, st - Valby. 
Nogen herinde der har nogle nyere erfaring med stedet? 
De fleste anmeldelser herinde er flere år gamle. 
De har døgn åbent og står som “erotisk massage” på Google. 
Jeg er kun interesseret i massage og hj, ikke andet.

Kunne være dejligt at få bekræftet at der er mulighed for happy ending samt en anmeldelse af pigerne, ydelsen og stedet. 

håber nogen herinde kan hjælpe 

IMG_2631.png

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er nogle år siden, jeg var der. En lidt ældre dame masserede. Det var hun god til, og hendes handjob var 1. klasse. Hun var på vej tilbage til Thailand dengang. Sødt og dejligt selskab.

Jeg tror ikke, at du skal vente dig en pige som på billedet.

Stedet var slidt dengang. Fordelen er, at de har døgnvagt.

Skrevet

De malker din tegnebog hårdt, hvis du besøger dem om natten, hvor de næste har monopol. 

Skrevet

Ældre model med mangelfyldt tandsæt da jeg kiggede forbi en desparat aften i 2021 eller 2022.

Skrevet

Den modne dame er der stadig, og hun giver stadig en rigtig god massage, spec hvis du vil ha rigtig thai massage.

prisen er som mange andre steder 500 for 1 time, og 300 for 1/2 time.

om aftenen/natten er der ofte flere på arbejde og flere muligheder for “massage” her er priserne for alm. massage de samme som om dagen, vil du have mere så forhandler man selv med pigerne….. 

Skrevet
Senor skrev, den 13.12.2024 at 22:40:

Det er nogle år siden, jeg var der. En lidt ældre dame masserede. Det var hun god til, og hendes handjob var 1. klasse. Hun var på vej tilbage til Thailand dengang. Sødt og dejligt selskab.

Jeg tror ikke, at du skal vente dig en pige som på billedet.

Stedet var slidt dengang. Fordelen er, at de har døgnvagt.

Jeg var der for en måneds tid siden og beskrivelsen passer meget godt. Jeg fik massage af en ældre dame og fik så den store tur af en lidt yngre thai. En god oplevelse, så når alt andet er lukket vender jeg sikkert tilbage :-)

Redigeret af Fæhunden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.