Hop til indhold

Dogging / udendørs sjov

Featured Replies

Skrevet

Er set noget man stadig gør i, i 2024?

Har aldrig selv prøvet det, men er nysgerrig, og vil høre hvovidt folk har oplevelser med sådan noget generelt? Skulle kogen kende til noget omkring Silkeborg kunne det være spændende.

Og hvordan med det danske vejr, gør folk også sådan noget om vinteren, som en slags kinky vinterbadning? Eller fryser udstyret helt af?

Skrevet

har i sommer månederne brugt sexidetfri.dk 

Skrevet

Da jeg dyrkede det var det sider som doggingfun og xklub, som havde underfora, hvor der blev efterlyst sjov. Jeg ved dog ikke om de eksisterer mere.

Min nuværende kæreste blev meget overrasket de første gange vi var på de sjove strande, hvor der kom spontane tilskuere mm .LOL. Hun blev så utæt at jeg slet ikke måtte røre ved hende i bilen på vej hjem. GG.

Har selv haft rigtig sjove aleneoplevelser med par i de næsten lokale skove.

Det koster sommetider lidt km på dieselhakkeren.

En sjov hobby.

Redigeret af KalundborgMature

Skrevet

Dogging og udendørs sjov lever i bedste velgående men udfoldelserne er ikke så aktive på denne årstid grundet vejret. Folk trækker i klub istedet. Du kan være heldig men der er langt mellem de ikke aftalte snaps hvis man ikke er tålmodig. Jeg trækker selv ud til foråret og tilbyder lækkerier fra Q. 

Skrevet
kincurios skrev, for 2 timer siden:

Er set noget man stadig gør i, i 2024?

Ork ja, i DEN grad - og det er i al slags vejr :ph34r:

Du kan tjekke det ud her: https://xklub.dk/xsite/?p=forum&forumGroupID=8&step=showheadlines

Det kræver nok et login.

Der er dog mange bøsser imellem - men du kan være heldig at møde en flot pige eller et par :)

Skrevet

Tak min ven vi er på de sider men også på dogging-fun.dk som nok er den mest seriøse af gratis forums til den fetich. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.