Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alle,

Hermed en hurtig beretning om mit møde med Emma i går. Hun holder til tæt på Fields, og var super hurtig til at svare. Det viste sig jeg faktisk havde æren af at være den første gæst men jeg var også rimelig hurtig ved havelågen da jeg så hendes annonce på nympho :)

Lad mig sige det med det samme, hun er præcis det hun reklamerer for, en virkelig ung og entusiastisk pige som bare er helt fortryllende. Hun er ovenikøbet super kvik og belæst, så jeg må nok sige en halv time var alt for lidt med hende. Jeg ser ingen grund til at udpensle detaljer, de er alligevel altid rimelig unikke for vores besøg, men hun var totalt på ifht alt hvad hun tilbyder i annoncen.

Mit eneste anke er at hun næsten føles for ung til det her, så vær søde mod hende og giv hende en god oplevelse her.

Alt i alt, kæmpe thumbs up og totalt godkendt <3

Link: https://nympho.dk/n21591/7379/stunning-schoolgirl-in-your-town#profile-prices

Skrevet

Linket går til redr.me/xfu029 som YouSees sikkerhedspakke synes er skadelig!

Skrevet
  • Author

Well, prøvede bare at lave et klikbart link til jer nu eroguide stadig hader nympho. Ked af at høre jeg er raget uklar med yousee, men så må du jo undvære B)

Skrevet
CarlB skrev, for 4 minutter siden:

Well, prøvede bare at lave et klikbart link til jer nu eroguide stadig hader nympho. Ked af at høre jeg er raget uklar med yousee, men så må du jo undvære B)

Det forklarer ikke, at du har lavet et link til noget helt andet end til nympho

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 18 timer siden:

Det forklarer ikke, at du har lavet et link til noget helt andet end til nympho

Jo - det er jo bare en link shortener ligesom bit.ly? Den redirecter til nympho, men brugte ikke bit.ly da nympho.dk domænet åbenbart er banned der.

Skrevet

Synes hun ser en del ældre ud end 18.  Hvad vil du skyde hendes alder til?

Skrevet

Mit bedste bud efter besøg idag 23-25 år. 

ellers sød tøs som gør meget for at please dig.

Skrevet
BLUC2720 skrev, for 14 timer siden:

Mit bedste bud efter besøg idag 23-25 år. 

ellers sød tøs som gør meget for at please dig.

Tak. Jeg kunne heller ikke få alderen og billederne til at passe sammen. Indrømmet, hun ser dejlig ud, men det er lidt ærgerligt pigerne så oftest lyver om deres alder, når man søger en ÆGTE teenager

Skrevet

Skrev til Emma lørdag midt på eftermiddagen via Whatsapp som anvist i annoncen. Jeg fik hurtigt et venligt svar retur, men hun var allerede fuldt booket resten af dagen! Der var så tider her søndag, men takkede pænt nej -_-

Det blev til et par beskeder frem og tilbage, og hun er godt nok sød og venlig at skrive med (eller manageren er?), jeg fornemmer klart, at et besøg her kunne blive godt :wub:

Men hun er snart væk igen, om en uges tid, skrev hun. Jeg fik desværre ikke svar på min sidste besked, nemlig om hun kommer tilbage til DK igen... ;)

Skrevet
Mr. Nobody wrote, on 12/8/2024 at 2:30 PM:

I wrote to Emma on Saturday mid-afternoon via Whatsapp as instructed in the ad. I quickly got a friendly reply back, but she was already fully booked for the rest of the day! There were times here on Sunday, but she politely declined. -_-

It turned into a few messages back and forth, and she is nice enough and friendly to write to (or is the manager?), I clearly sense that a visit here could be good :wub:

But she will be gone again soon, in about a week, she wrote. Unfortunately, I did not receive a reply to my last message, namely whether she will return to Denmark again... ;)

Just came from a visit. Very cute and bubbly young girl, beautiful blue eyes and sex was incredibly naughty.

Would recommend visiting here before she leaves if possible to avoid regrets.. ;)

Redigeret af Apex

Skrevet
Mr. Nobody skrev, den 8.12.2024 at 14:30:

eller manageren er

Det er det bestemt, jeg har i hvertfald skrevet med nummeret 2 gange før med 2 forskellige piger hehe.:P

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Nogen der har haft held med at få fat på hende denne gang? Har prøvet både SMS/Whatsapp uden svar (besøgte hende to gange sidst uden problemer).

Skrevet
CarlB skrev, for 2 timer siden:

Nogen der har haft held med at få fat på hende denne gang? Har prøvet både SMS/Whatsapp uden svar (besøgte hende to gange sidst uden problemer).

Visited her yesterday. Took a bit longer to get a reply than last time.

Skrevet
  • Author

Did you write on whatsapp or text?

Skrevet
CarlB skrev, for 3 timer siden:

Did you write on whatsapp or text?

Whatsapp. Took ~3h before she replied. I also texted twice so perhaps send another message.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.