Hop til indhold

Fræk lørdag d.14-12.Flot dansk fræk kvinde holder GANGBANG Vestjylland.Eneaftaler tilbydes også.

Featured Replies

Skrevet
  • Author

♥️ Da vi nærmer os julen er der en gave. Gaven består af en ekstra fræk ydelse til de frække dejlige mænd som deltager i enten GB,trekant eller ønsker eneaftale.♥️

Klik på linket herunder 

https://annoncelight.dk/showad/416591

Skrevet
  • Author

Se her seriøse frække fyre, kunne det friste med et frækt GB imorgen,hvor midtpunktet er en lækker flot dansk kvinde.

Eller er du mere til eneaftaler,så er det også muligt..

https://annoncelight.dk/showad/416591

Skrevet

Useriøst arrangement...

Jeg har over 2 timers kørsel derned, men kunne ikke få oplyst adressen... Så jeg vil opfatte dem som useriøse... 

Jeg var selv arrangeret flere gb's så jeg er fuldt ud klar over at op mod 50% af alle deltagere udebliver og halvdelen af dem udebliver efter de har fået adressen... Sådan er det bare at arrangere gb... Dsv... 

Skrevet
Buttfreak skrev, for 6 timer siden:

Useriøst arrangement...

Jeg har over 2 timers kørsel derned, men kunne ikke få oplyst adressen... Så jeg vil opfatte dem som useriøse... 

Jeg var selv arrangeret flere gb's så jeg er fuldt ud klar over at op mod 50% af alle deltagere udebliver og halvdelen af dem udebliver efter de har fået adressen... Sådan er det bare at arrangere gb... Dsv... 

Hej Buttfreak

Jeg forstår fuldt ud din skepsis, da der er mange useriøse i dette game. Men i dette tilfælde så kan jeg bekræfte ægtheden og at arrangøren er super seriøs. Jeg kender ham personlig og har deltaget i flere arrangementer. Det foregår privat og derfor er diskretion yderst vigtigt for dem. Du kan roligt melde dig til en anden gang. 
de bedste hilsener

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.