Hop til indhold

Anmeldelse af behagelige Emmalie

Featured Replies

Skrevet

http://www.sexyclub.dk/girls/emmalie/index.php

Efter en lang dag på jobbet hvor man lige har overarbejdet lidt, er energien stadig i toppen. Det var lidt underligt, når man har været i gang i +12 timer. 
Tænkte dagen var kommet og personen jeg har kigget på var på arbejde, det er vidunderlige, søde og frække Emmalie fra SexyClub. 

Ringede til hende, hun tog ikke opkaldet men vendte hurtigt retur. Vi fik aftalt tid og ydelsen. Jeg ankom til stedet, lidt skummelt og halvt om halvt diskret i følge mig. 
Jeg blev taget pænt i mod af receptionisten, fik sagt hej til Emmalie også et obligatorisk bad. 

Det eneste der var lidt øv, det var jeg synes der var lidt en forvirring, men jeg tog det bare roligt og ventede til hvad der skete. 

Så kommer hun ind i det frækkeste lingerie, hendes øjne glitre i det dæmpede lys, hendes dejlige runde (hjulpet lidt) god håndfuld bryster var virkelig flotte. Hendes læber var virkelig dejlige, er kæmpe kysser, men respekterer hendes valg, så det blev ikke noget kys. Det også fair, tænker jeg. 
På med gummi, tænkte okay det her kan gå to veje, enten er hun virkelig efter oplevelsen også ellers skal bare overstås. 

Virkelig god blow med gummi, lå der og tænkte  fuck hvor ville det være himmelsk hvis det var uden. 
Efter suttetur, så var hun på toppen, hvor hun fniste og sagde “den er lidt for stram”. Det må jeg sige det er nok blandt min top 3 strammeste, hvis ikke top 1. Har ikke verdens største, men der var pres på. 

Doggy var lækkert, lille petite krop hvor man kan holde rundt om. Og en lækker røv man ikke kan forkæle nok. 
Efter doggy blev det til missionæren, der kunne jeg kkke holde længere. Hendes støn lød ægte, jeg følte hun nød hele seancen, det var dejligt. Ingen hasteværk. 

Vi småsnakkede lidt , hvor hun spurgte om jeg ville have runde 2? Kunne vi godt, men fik så dejlig omgang før så jeg vidste jeg ikke ville komme. Så sagde ja, men stoppede da det ellers ville være overtid. 
Hun tilbød handjob hvor jeg takkede nej, da jeg havde det virkelig dejligt og det første var mere end rigeligt for mig. 

Stedet 8/10 - virkelig lækkert og rent indenfor. Men lokation var lidt meeeh

Emmalie 69/10 - kan helt klart anbefales, personligheden var virkelig dejlig og udseende der er hun smukkere irl

Sex 10/10 - det skal opleves. http://www.sexyclub.dk/girls/emmalie/index.php

Skrevet
  • Author
Arnebent1 skrev, for 5 timer siden:

Imponerende at hun har været 22 år i 7-8 år nu :-)

Ved ikke hvor du har set det henne, plus så ved jeg heller ikke om det er ment på den gode eller dårlige måde. At hun holder sig ung eller om hun lyver om alderen.  :-)

Meeeeeen hun er smuk om hun er 22 eller 35

Skrevet

Altså der findes anmeldelser af hende herinde hvor hun i 2015 var 21 år gammel. Så hun må vel være en 30 år i dag

Skrevet
Arnebent1 skrev, for 32 minutter siden:

Altså der findes anmeldelser af hende herinde hvor hun i 2015 var 21 år gammel. Så hun må vel være en 30 år i dag

Det er jo dejligt. En kvinde med masser af erfaring. Bare bedre. :)

Nåh... tjekkede lige annoncelinket. Ingen aldersbeskrivelse længere.

Redigeret af Probator
Tilføjelse.

Skrevet
  • Author

Det fint at hun skriver 22, det er også bare et tal. 
Hun er stadig virkelig smuk, det vigtigste er hun gøre sit arbejde rigtigt. INGEN hasteværk, rolig og menneskelig. Men hvis man ikke er til det så kan man bare skippe hendes annoncer. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.