Hop til indhold
Guest Al Capone

Randers. En måske underlig tanke

Recommended Posts

Guest Al Capone

Har gået og tænkt på at siden det altid er samme få klinikker der bliver anmeldt. Har det mon noget at gøre med at de få der kommer der har en interesse i at de klinikker bliver fremhævet. Det er muligt at det er farligt at skrive det jeg skriver. Men det er blot en tanke. Er selv kommet de andre steder . Og skrevet om det. Det er ikke ment som kritik men en undren

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tror at det er den at når en klinik er levet positivt anmeldt en gang, så er det der, folk der læser og skriver her inde, damper hen, og derved bliver de mere anmeldt.

Det er jo surt at komme et nyt sted for at ha spildt sine surt tjente sparre penge.

men skulle samtlig klinikker melde sig til at tilbyde en "prøve" time, skal jeg nok lave en fyldegørrende anmeldelse af samtlige i randers ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis et sted har flere piger bliver det jo også omtalt oftere, helt naturligt :)

Men man kan da sagtens få den tanke at folk sniger en " fake " anmeldelse ind her og der. Måske på bestilling.

Vil gerne indrømme jeg selv er blevet spurgt til om jeg ville gøre dette, men har pænt takket nej. Man skal passe på sit rygte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er jo mange steder generelt som aldrig bliver nævnt. Jeg tror bare at det ikke er alle folk som gider skrive en anmeldelse.

Og som andre skriver, hvis et sted får et par gode anmeldelser, så er det der nye besøgende tager hen. Hvis man vil have massage med afslutning, hvorfor så besøge et sted hvor der ingen sikre beretninger er om afslutning, så ved man jo ikke om man kan få det man kommer efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun tale for mig selv.

Jeg besøger kun nogle få, Lanna, Jiramon, Kat og Bang kok. Det er måske forkert, men jeg har indtryk af at de fleste andre mere fokuserer på sex end massage. Jeg nyder lidt ekstra, men kommer hovedsagligt for massage.

Jeg har intet at gøre med stederne jeg anmelder, hvis det er det der hentydes til

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg

tror ikke folk kommer meget omkring herinde, har set efterlysninger hvor der har været 300 til 400 inde og se den men ikke et eneste svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel en sneboldeeffekt. God omtale avler flere besøg og hvis disse besøg også omtales kommer der endnu flere besøg. Og det omvendte er jo også tilfældet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...