Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Velkommen til EG. 

For at gøre EG nemt at navigere rundt i skriver vi pigens navn og navn i overskriften. Kun f.eks være "Emmy og  Sofia i Nørresundby"

Samtidigt er det også en god idé  at  linke til pigens profile,  så vil man kunne finde tilbage til tråden hvis pigen laver en ny annonce med et.nyt annonce id.

Således at Tråde Starter skriver:

Pigens navn.

By.

Link til hendes annonce.

Link til hendes profil.

Jeg vil anbefale dig at læse denne tråd. 

Skrevet

Emmy Nørresundby.

'Bjørnen777 efterspørger om det et flere muligheder end hj, når der nu er kommet en ekstra pige.

Jeg har jævnligt besøgt Emmy og svarede på mit spørgsmål om andet/ekstra, var svaret, som det altid har været et "Nej - kun massage og HJ"

Skrevet

Jeg har samme oplevelse som "Aalborg", kun massage og HJ

Skrevet

Jeg var nede ved Emmy på et tidspunkt hvor hun sagde det var hendes datter der var den ekstra massør dernede og hun kun gav massage. Datteren var der ikke den dag jeg var der

ved ikke om det stadig er sådan

Skrevet

Hej alle sammen.

Det er rigtigt, at datteren tidligere har givet (kun grøn) massage, men hun er nu stoppet til fordel for en lidt ældre pige, Sofia, der efter sigende også kun giver massage.

Sofia er lidt tættere bygget end Emmy.

Emmy selv give selv en gedigen massage og kan også godt lokkes til lidt pirring ved bagdøren.

Redigeret af Aalborg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.