Hop til indhold

Nybagte mødre og fædre

Featured Replies

Skrevet

Nu er det jo december og snart er det jul, og derfor kommer der lige lidt tirsdags tanker som jeg synes passer godt ind i den her gruppe da det jo som mig bekendt er en gruppe hvor man kan snakke og pik og patter.

Det skal lige siges jeg har ikke nogen børn (endnu) det kommer nok en dag

Men altså Når kvinder bliver gravide og får sådan en stor bule så har jeg altså set at både veninderne og nogle gange fremmede kvinder kommer og rør dem på maven og siger “ej hvor er du altså en sej kvinde” og “du gør det godt, du skal nok blive en god og kærlig mor”

Mit spørgsmål lyder så, hvorfor fanden kommer veninderne og fremmede kvinder ikke hen og rør mine nosser eller aer dem og siger “hvor er du altså en sej far, og du skal nok blive en god og kærlig far” ? Den dag jeg altså bliver far

Det er faktisk ret rart at få bekræftelse som ny bagt far tror jeg nok og få rustlet sine jimmies engang imellem.

Skrevet
etspil5moden skrev, 1 time siden:

hvorfor fanden kommer veninderne og fremmede kvinder ikke hen og rør mine nosser eller aer dem og siger “hvor er du altså en sej far, og du skal nok blive en god og kærlig far” ? Den dag jeg altså bliver far

Fordi, mænd køn er det stærke køn og stærkere end kvinder både fysiske og psykiske.

Redigeret af Mook

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 12 minutter siden:

Fordi, mænd køn er det stærke køn og stærkere end kvinder både fysisk og psykisk. 

Så derfor kan man ikke blive a’et lidt på nosserne som nybagt far ?

Skrevet
etspil5moden skrev, for 4 minutter siden:

Så derfor kan man ikke blive a’et lidt på nosserne som nybagt far ?

Nej, det tror jeg ikke :) 

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 19 minutter siden:

Nej, det tror jeg ikke :) 

Skrevet
etspil5moden skrev, for 2 minutter siden:

Forventer det der skal ske, det skal nok lykkes for dig en dag, hvis det var kun  det du ønsker <3

Skrevet
etspil5moden skrev, for 1 minut siden:

Til hvad ? :huh:

Tror ikke det er gratis at få rustlet dine jimmies :ph34r:

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 25 minutter siden:

Tror ikke det er gratis at få rustlet dine jimmies :ph34r:

Jeg har da fået rustlet mine jimmies af mange kvinder på tinder, og der skulle jeg ikke betale noget som helst -_-

Skrevet
etspil5moden skrev, for 2 timer siden:

Mit spørgsmål lyder så, hvorfor fanden kommer veninderne og fremmede kvinder ikke hen og rør mine nosser eller aer dem og siger “hvor er du altså en sej far, og du skal nok blive en god og kærlig far” ?

Det er rimeligt sikkert, hvem der er moren(i hvert fald hvem der gennemfører graviditeten). Faren kan man ikke være så sikker på...

Skjold.

Skrevet
  • Author
TordenSkjold skrev, for 9 minutter siden:

Det er rimeligt sikkert, hvem der er moren(i hvert fald hvem der gennemfører graviditeten). Faren kan man ikke være så sikker på...

Skjold.

Derfor skal vores jimmies altså også stadig have kærlighed 

Skrevet
etspil5moden skrev, for 46 minutter siden:

Derfor skal vores jimmies altså også stadig have kærlighed 

AMEN!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.