Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg blev lige nødt til at lave en profil, efter det møde. Jeg var ramt af tømmermænd og følte mig lidt liderlig. Offentligt transport gjorde at jeg havde en halv time i Næstved, og jeg tænkte at jeg ville prøve den lokale thai. Jeg ringede til dem sådan cirka et kvarter over ni (de åbner kl. 10), og jeg ville gerne ha et blowjob, helst med to isøde piger. Jeg sagde at jeg nok kom lige til åbningstid, og jeg fik at vide at det ville koste 1000 kr (1 pige = 500). Jeg glemte så at spørge om de sutter uden gummi. Så da jeg kom frem og fik at vide at der er gummi på alt, så ville jeg hellere ha et knald. Hun var da meget pæn selv i sit Bilka-tøj, men hun var sgu ikke ligefrem nogen glædespige. Da hun endelig gav sig tid til at forstå at jeg hellere ville ha et knald, sagde hun det ville blive 1800. Jeg sagde igen at jeg ikke havde så meget tid, men hun stod fast på 1800 kr. Jeg havde kun lyst til at blive reddet af hende, men hun pegede allerede mod døren. Det virkede ikke som om at hun var glad for at jeg havde fravalgt massage. Så jeg gik, på vej ud, gentog jeg lige hendes prisniveauer for hende. Fra 500 til 1800, men hun tilkendegav at det var hendes mindstepris. Hun var sgu ærligt talt pissesur, hun brokkede sig i thai og da hun smækkede døren i efter mig, kunne jeg høre hende brokke sig på thai.

Jeg sætter ikke mine ben der mere.

http://www.dokkae-thaimassage.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nårh ja hende jeg snakkede med, er hende på billede nr. 2. Hun virker sgu ikke som hun er tilfreds med situationen, altså generalt. Hvis jeg har lov til at sige det efter et møde.

De yder sikkert en fantastisk massage, for den andet virkede ikke som noget fokus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg kan jo kun forholde mig ud fra den, for mig lidt nedladende :???: , beskrivelse du lægger af dit besøg på stedet.

Som jeg forstår dig ringer du noget før åbningstid.

Allerede i telefonen gør du opmærksom på at du vil gerne há et BJ, altså kun sex, og ingen massage som jeg læser det :roll:

Ved ankomst vil du hellere have et knald, da de ikke sutter uden gummi.

Jeg antager at det er dit første besøg på stedet.

De 4 ovennævnte faktorer kunne jeg forestille mig har været stærkt medvirkende til at pigen ikke har virket "tilfreds med situationen", ud fra det som jeg læser tror jeg at det har virket meget "frembrusende" over for pigen. Min erfaring er at hvis en thaipige ikke føler at der er kemi, ja, så lukker de af som en østers.

Det er måske det som du har oplevet her :oops::?:  

Jeg har ikke selv været der, men har læst at hun kan være lidt forbeholden, ISÆR til at starte med :oops:, og så er vi jo tilbage til det med kemién :wink: 

Hilsner fra Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, helt klart.
Jeg ønskede bare at gøre den her information tilgængelig, at det er ikke et sted for en quickie og man skal af med 1800 kr for et knald.
Ellers så kan jeg tilføje at, ja, man skal måske ikke sige man ikke er interesseret i massage til en massør.
btw jeg synes selv jeg er en pisse smuk ung fyr

Beklager hvis det lød bittert,

no harm, no foul

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blot et pip fra mig - har også været her 2 gange, og lad mig sige med det samme, jeg kommer der ALDRIG mere.

Som også læst i en anden tråd, så er billederne på deres hjemmeside ikke særlig imødekommende ud (Tænker på manglende smil fra Smilets Land) - men jeg skal ikke underholde med min erfaring derfra - dog blot sige, at massagen var under middel til middelmådig, men ingen af de to piger jeg har prøvet, var hverken smilende, imødekommende eller sagde meget andet end, hej, hvad vil du have, og farvel og tak.

Der er heldigvis MANGE andre smilende, søde, imødekommende og gode thaipiger andre steder, og jeg undre mig over, at de stadigvæk, har de samme fotos på hjemmesiden uden smil  :-P  Den første gang tænkte jeg, måtte være uheld og måtte kunne blive bedre. Derfor forsøgte jeg 1 mdr. efter, men desværre med samme resultat. Hyg jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...