Hop til indhold

Dejlige Agnes i København

Featured Replies

Skrevet

Mandag aften tilbragte jeg en times tid i selskab med unge smukke Agnes :)

Vi havde en hed stund og Agnes leverede hvad hun lover til topkarakter. Hun holder til i en hotellejlighed, taler fint engelsk og er her nok et par uger endnu…

Agnes er pigen på billederne, minus en smule Photoshop/modelbilleder. Hendes oplyste alder og mål stemmer umiddelbart fint med virkeligheden. Hun er meget fin og slank og smuk imo…

Lige fra første kommunikation og til jeg lukkede hendes dør bag mig, var Agnes virkelig sød og imødekommende. Hun virker ikke så erfaren, hvilket efter min smag er perfekt. Hun ville gerne please og var fint med på de ting jeg gerne ville… Det blev bl.a. til shower together, våde tungekys og hed sex…

Agnes har født et barn og det kan man svagt ane på hendes smukke krop - det er meget lidt og ikke noget at skrive hjem om….hun er en yderst lækker og fræk kvinde hvis man spørger mig :) 

Jeg kunne finde på at besøge Agnes igen inden hun smutter…

https://nympho.dk/n21503/7347/baby#profile-reviews

Redigeret af dhnmdst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.