Stiv finger 36 Skrevet 3. December, 2024 Hej. nogen der har haft besøg af hende ? https://sugardaters.com/da/profile/5PWPQ5_2Zb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 270 Skrevet 3. December, 2024 (edited) Forkert forum du har postet i. https://www.eroguide.dk/forum/forum/87-efterlysninger-af-sugarbabes-i-hele-danmark/ Redigeret 3. December, 2024 af Prøver-igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 63 Skrevet 29. Januar Ja. Det har jeg. Og hun er usædvanlig dejlig. Virkelig dejlig. Men hun er også uhyre diskret og så får du kun et kort møde, hver gang. Hun kommer og går hurtigt. Dertil vil hun have penge på forhånd og når du har givet hende dem, så bliver hun ret hurtigt noget sværere, at få møder med. Det er der forskellige forklaringer på, som jeg ikke ønsker at dele her i dette forum. Så er du til korte møder, hvor du knepper hende f.eks. uden kondom (altså kommer oppe i hende), efter hun er ankommet og hurtigt skal videre, så kan hun anbefales. Helge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 322 Skrevet 30. Januar Jeg har det dobbelt med anmeldelser af sugarbabes, men er opmærksom på at mange enten lige så godt kunne være på Annoncelight eller måske også er der. Hende her ønsker som skrevet ikke opmærksomhed, og nu har hun taget konsekvensen og lukket sin profil på SD, kan jeg se. Det kan være hun ikke blev så glad for at læse at man kan få lov at komme i hende. Jeg er i hvert fald glad for, at jeg altid har brugt kondom. Jeg er selv ikke mere hellig, end at jeg selvfølgelig læser det jeg kan finde, men jeg har indtil videre ikke fundet det naturligt at anmelde sugarbabes. Det er jo stof til eftertanke at man indirekte kan blive gjort opmærksom på en smitterisiko fra en anmeldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham du ved 4 Skrevet 31. Januar Nu har jeg kigge med i mange år. Nu skulle jeg blive medlem Tid til og dele lidt har mødt hende mange gange hun været her on off gemmen tiden hun har der nok problemer på hjemme fronten igen kæresten ved ikke noget om hvad hun laver ved ikke om det er penge hun mangler man kan få hende til mange ting i perioder en ting er man kan ikke stole helt på hvad hun siger er min erfaring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sikkert 0 Skrevet 31. Januar Ham du ved skrev, for 3 timer siden: Nu har jeg kigge med i mange år. Nu skulle jeg blive medlem Tid til og dele lidt har mødt hende mange gange hun været her on off gemmen tiden hun har der nok problemer på hjemme fronten igen kæresten ved ikke noget om hvad hun laver ved ikke om det er penge hun mangler man kan få hende til mange ting i perioder en ting er man kan ikke stole helt på hvad hun siger er min erfaring Mødes du med hende hjemme ved hende eller hos dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 322 Skrevet 31. Januar Jeg er ret sikker på at hun aldrig har haft nogen på besøg hjemme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 36 Skrevet 31. Januar Nyde skrev, for 52 minutter siden: Jeg er ret sikker på at hun aldrig har haft nogen på besøg hjemme. Hvorfor tro du ikke det ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 322 Skrevet 31. Januar Nok mest fordi jeg ikke har fået lov til det Men nu ER det med at hun er fra Aalborg heller ikke helt rigtigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 36 Skrevet 31. Januar Nyde skrev, for 2 timer siden: Nok mest fordi jeg ikke har fået lov til det Men nu ER det med at hun er fra Aalborg heller ikke helt rigtigt Nej det rigtig langt fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham du ved 4 Skrevet 1. Februar Sikkert skrev, for 21 timer siden: Mødes du med hende hjemme ved hende eller hos dig? Første gang var ved hende hun var ikke meget for det men som sagt mangel på penge og man giver lidt Extra så kom det i hus har været der et par gang Så har hun også været ved mig privat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 36 Skrevet 12. Marts Er der nogle der stadig har kontakt med hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamdentykke 0 Skrevet 27. Marts Har skrevet lidt med hende men ikke blevet til mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 36 Skrevet 27. Marts Hamdentykke skrev, for 9 timer siden: Har skrevet lidt med hende men ikke blevet til mere. Hvor henne på snap. SMS hun har ikke profil mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham du ved 4 Skrevet 12. Maj Er det hendes nye profil ? https://sugardaters.com/da/profile/eqR4EA7EoM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 63 Skrevet 30. Maj Ham du ved skrev, den 12.5.2025 at 20:14: Er det hendes nye profil ? https://sugardaters.com/da/profile/eqR4EA7EoM Hun er vist smuttet igen .... ??? Helge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham du ved 4 Skrevet 31. Maj Helge N skrev, for 22 timer siden: Hun er vist smuttet igen .... ??? Helge Ja. Hun er væk igen har du kontakt med hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 63 Skrevet 31. Maj Nej ikke længere. Jeg skriver en pb til dig, så vi ikke generer nogen herinde. Helge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 36 Skrevet 4. Juni Hvor mange er blivet snydt af hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg