Hop til indhold

Massage med afslutning med hånden

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg har lidt svært ved at finde gode steder i Jylland, hvor man kan få en god massage med afslutning med hånden.

Dette skal være det eneste de tilbyder. Har ikke lyst til de steder, hvor der er mere på menuen. 
Er der nogen, der kan byde ind med nogle gode steder?

Jeg kommer selv fra området omkring Herning, men er villig til at køre lidt efter en god oplevelse

Buksetrolden

Skrevet

Oue- Randers hun giver en fantastisk hånd trold ;)

Men hun lukker 20/12-2024 har jeg desværre læst :(

Skrevet

Prøv også søstrene på Silkeborgvej 178, de udføre et super frækt håndjob

Skrevet
8260 skrev, for 11 timer siden:

Prøv også søstrene på Silkeborgvej 178, de udføre et super frækt håndjob

hvilken by ? måske lidt nemmere at køre efter så

• 2 months later...
Skrevet
Buksetrolden1973 skrev, den 3.12.2024 at 09:53:

Hej alle

Jeg har lidt svært ved at finde gode steder i Jylland, hvor man kan få en god massage med afslutning med hånden.

Dette skal være det eneste de tilbyder. Har ikke lyst til de steder, hvor der er mere på menuen. 
Er der nogen, der kan byde ind med nogle gode steder?

Jeg kommer selv fra området omkring Herning, men er villig til at køre lidt efter en god oplevelse

Buksetrolden

Prøv at Thaimassage i Kølkær, hun annoncerer dog ikke. Det er ikke sikkert at du bliver tilbudt HJ ved første besøg, men hun giver en god massage. Pirring og HJ mestrer hun også godt når hun er tryg ved dit besøg.

Skrevet
Rubert skrev, for 21 timer siden:

Prøv at Thaimassage i Kølkær, hun annoncerer dog ikke. Det er ikke sikkert at du bliver tilbudt HJ ved første besøg, men hun giver en god massage. Pirring og HJ mestrer hun også godt når hun er tryg ved dit besøg.

Kan se der er 2 i Kølkær, en på Kirkesvinget og en på Østermarken. Kan du sige hvem du anbefaler ?

Skrevet

Østermarken, Kirkesvinget er mig vidende lukket.

Skrevet
Rubert skrev, for 19 timer siden:

Østermarken, Kirkesvinget er mig vidende lukket.

Ældre sød dame, ok massage og hj

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.