Cowboytoasten 166 Skrevet 9. Marts, 2014 Er der nogen der har været forbi hende for nyligt? Har ringet og SMS'et et par gange, men opkaldet eller SMS'serne bliver ikke besvaret. Del dette indlæg Link til indlæg
Henry8 77 Skrevet 9. Marts, 2014 Hvem er det?? Det er "Lise Weincke i Lyngby", som efterlysningen så smukt siger. Og kender man ikke hende svarer man ikke en efterlysning. On topic: Det er flere år siden jeg har besøgt hende, så jeg har ingen bud. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 110 Skrevet 9. Marts, 2014 Slap dog af, Henry - der er da intet galt i at spørge! Skulle alternativet være, at tzatiki skulle starte en ny tråd, hvori han spørger om det i stedet?! Næppe! Jeg kender hende heller ikke; men en google-søgning fører til andre fora, hvor hun beskrives som en meget moden dame, der gi'r massage mm. Ikke noget for mig; men hun har da sikkert sin berettigelse alligevel. Go' søndag Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 9. Marts, 2014 har været der for en måneds tid siden, tror aldrig hun svarer sms, så det er nok opkaldet du skal prøve at komme igennem med. Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 166 Skrevet 9. Marts, 2014 Hun er en ældre dame der giver massage, samt kan suge en golfbold op gennem et sugerør. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 32 Skrevet 15. April, 2014 Er hun egentlig til andet en blowjob? Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 15. April, 2014 Er hun egentlig til andet en blowjob? Det tvivler jeg stærkt på, hun er, men blowjob er hun til gengæld rigtig god til. Så hvis man kan abstrahere fra det mormoragtige hvide undertøj, så er hun en rigtig god oplevelse. Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelprut 12 Skrevet 16. April, 2014 Hvis du har været hos Lise mere end en gang så er der andre ting på menuen. Hun giver også gensidig fransk og dansk. Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 17. April, 2014 Jeg har været hos Lise nogle gange, og dansk har nu aldrig været på bordet, så det er nok ret individuelt. Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 32 Skrevet 21. April, 2014 Hendes blow er det uden kondom og sluger hun? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 47284746579156 Skrevet 21. April, 2014 Ja, det er uden kondom. Og hun sluger det ikke, men går diskret ud og "skyller mund" :) Del dette indlæg Link til indlæg
Faxe50 5 Skrevet 23. April, 2014 Hvad tage hun for det massage og blow ?? Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 166 Skrevet 15. Marts, 2015 Nogen der ved hvad hun tager for det det, disse dage? Har lige prøvet at ringe men hun er først tilbage om et par uger. Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 17. Marts, 2015 (edited) Mener de er en 700kr for 30min med massage og blow Redigeret 17. Marts, 2015 af jsfeltwow Del dette indlæg Link til indlæg
Horny Smølf 80 Skrevet 7. Maj, 2015 Hvor finder man et nummer til hende..?? Del dette indlæg Link til indlæg
kasplaren 44 Skrevet 25. April, 2020 Evt nogen der har været forbi hende for nyligt? Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 26. April, 2020 Har du set forrige indlæg er fra 2015? Del dette indlæg Link til indlæg
Peter den store 29 Skrevet 27. April, 2020 AlfaN skrev, for 16 timer siden: Har du set forrige indlæg er fra 2015? Og hvad så Lise var sidst i Frankrig Hun kan vist stadig kontaktes på hendes nr Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 332 Skrevet 27. April, 2020 Peter den store skrev, for 5 timer siden: Og hvad så Lise var sidst i Frankrig Hun kan vist stadig kontaktes på hendes nr Hej - jeg husker også Lise - men fik hende aldrig besøgt - jeg er bestem også interesseret: nogen der har besøgt fornyeligt? mener hun havde dusk - er det rigtigt - og har hun stadig det? Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 756 Skrevet 27. April, 2020 For 2-3 år siden fortalte hun mig, at hun var stoppet og nu boede i Jylland. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 28. April, 2020 PeeHairy skrev, for 15 timer siden: Hej - jeg husker også Lise - men fik hende aldrig besøgt - jeg er bestem også interesseret: nogen der har besøgt fornyeligt? mener hun havde dusk - er det rigtigt - og har hun stadig det? Ja det må være en del år siden, at Lise stoppede. Og ja, hun havde dusk. Første gang jeg besøgte hende (mere end 20 år siden) fik jeg lov at bolle hende også. Ellers tilbød hun kun blowjob. Og det fik jeg så mange gange siden. Del dette indlæg Link til indlæg