Hop til indhold

mening omkring sugarbabes :)

Featured Replies

Skrevet

vil i sige det er normalt at man køber sugarbabes i dag eller ikke?
har en kammerat der syntes det er ulækkert at man køber sugarbabes i stedenfor at finde en kæreste og have det rart med

hvad er din meningen omkring at andre syntes det er ulækkert at have en sugarbabe man hygger med i nogle timer for penge?

Skrevet
riftykey9800 skrev, 1 time siden:

Ja, ganske normalt. Prostitution og alle dens afskygninger er jo som bekendt verdens ældste erhverv og er ikke på vej væk, selvom markedet og formerne for salg ændrer sig. Ca. hver 6. mand benytter sig på et eller andet tidspunkt i livet af det, hvis man skal tro statistikken. 

har en kammerat der syntes det er ulækkert at man køber sugarbabes i stedenfor at finde en kæreste og have det rart med

Din kammerat er velkommen til at mene hvad han vil. Det er da utvivlsomt lykken for mange at være i et fast parhorhold, men der er mange årsager til at benytte sig af købesex. Det at have en fast partner udelukker ikke at der kan være et behov eller at det kan komme senere i livet. 

hvad er din meningen omkring at andre syntes det er ulækkert at have en sugarbabe man hygger med i nogle timer for penge?

Naturligvis er det ikke ulækkert.

Det spørgsmål får du nok heller ikke alt for nuancerede svar på, når det stilles i et forum for brugere af købesex. 

Skrevet
riftykey9800 skrev, for 5 timer siden:

Har jeg ret i at han er single? Folk, der ikke har en kæreste eller er gift - er ofte de mest moralske ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Ulækkert er det jo ikke hvis det foregår på rimelig vis.

Man kan derimod sagtens debattere om det er umoralsk. Svaret afhænger nok af om man tror på at piger kan sælge sex uden at tage skade på krop og sjæl af det - mere end af alle mulige andre fag. Jeg mener brolæggere, SOSU’er, lærere osv. får jo også somme tider erhvervsskader. 

Hvis man holder sig til piger, man vurderer er frivilligt i faget, mener jeg ikke det er umoralsk at købe sex.

Skrevet
riftykey9800 skrev, for 20 timer siden:

Min mening er - at din kammerat ikke aner hvad han taler om!

Det er jo altid svært at debattere med en som er fastlåst i sine egne fordomme - så sig til din buddy at han må se at komme igang - så kan i tage snakken efterfølgende på et oplyst grundlag.

Der hvor skillelinjen går er hvorvidt hun er handlet eller ej. Det kan godt være svært at navigere i - det er bla. derfor vi har et forum som EG.

Redigeret af Needy

Skrevet

Altså er sugardating ved at blive blot et andet ord for GP, eller er det ikke en mere personlig relation over længere tid (ikke bare en, man "køber") - jeg kan ikke se, hvordan en sugarbabe/sugardate kan være handlet???

Skrevet
køb dansk skrev, for 5 timer siden:

Altså er sugardating ved at blive blot et andet ord for GP, eller er det ikke en mere personlig relation over længere tid (ikke bare en, man "køber") - jeg kan ikke se, hvordan en sugarbabe/sugardate kan være handlet???

Nja…..

Jeg kan godt forestille mig piger der er i lommen på mænd (alfonser) der arbejder som SB. Ligesom jeg kan forestille mig at GP’er kan være det. Det er nok meget vanskeligt for kunder at gennemskue.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.