Hop til indhold

Mariza En engel før jul

Featured Replies

Skrevet

Kære Forum .

(jeg beklager at jeg ikke er så god til at skrive, og er let ordblind, så har brugt udvidet stavekontrol. Bare hvis noget lyder lidt underlig)

Men jeg er simpelt hen nød til at skriv den her anmeldes!

For I dag på en kedelig grå mandag, har jeg haft en oplevelse med en engel.

Jeg mødtes med en helt vidunderlig pige Mariza https://nympho.dk/n21232/7275/your-sweet-angel#profile-offers

Hvvis du er til en ægte og ultimativ GFE oplevelse, er hun simpelt hen det perfekte match. Jeg er nok lidt forelsket.

Alt vedrørende aftalen gik super nemt, Jeg skrev til hinde på WhatsApp. Meget nemt at komme der til med bil og parkering i kælderen. Også nemt at tage Metro, og to timer efter lå jeg og kyssede med den mest sensuelle lækre pige. Hun er ikke en PSE eller på nogen måde til det hårde. Men den dejligste og blidest, smukke og mest feminine peti pige jeg har været sammen med. Det minder mest om en ægte ungdomskæreste af de lækreste men kan forestille sig.

Hindes foto er egte. Men hun er smukkere live end på foto, og bar så sød.

Tag dig god tid med hine det betaler sig virkligt!

Besøg hinde nu så hun kommer igen, men vær sød! 
En fantastisk engel før jul.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.