nuhok 178 Skrevet 9. Marts, 2014 Får ikke mobilversion af eroguide når siden besøges på denne device. Er det slået fra så det ikke virker på wp8? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 9. Marts, 2014 Får ikke mobilversion af eroguide når siden besøges på denne device. Er det slået fra så det ikke virker på wp8? ....har ingen problemer med EG på min win8 phone, kører rigtig godt og bruger den meget på denne side prøv at tjekke din opsætning: Explorer - indstillinger - Indstilling for websted/vælg her Mobilversion, og ikke desktopversion. kunne være årsagen, kun et forslag...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 9. Marts, 2014 ....har ingen problemer med EG på min win8 phone, kører rigtig godt og bruger den meget på denne side prøv at tjekke din opsætning: Explorer - indstillinger - Indstilling for websted/vælg her Mobilversion, og ikke desktopversion. kunne være årsagen, kun et forslag...... Underligt min står til mobilvisning under Explorer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 10. Marts, 2014 Det virker nu skulle bare ændre teamet til mobil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 10. Marts, 2014 Prøv UC browser, den er også lettere at køre incognito Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg