Hop til indhold

Luna PG - ikke pengene værd

Featured Replies

Skrevet

https://70210026.dk/luna

Det var min første besøg på dette kendte sted, som jeg havde høje forventninger til. Det blev dog til en utrolig kedelig og dyr oplevelse. 

Først det gode. 
Jeg fik en hurtig tid, som jeg ønskede. Telefondamen var super flink og advarede om den begrænsede parkingsplads grunden vejarbejde, men det lykkedes uden problemer. 
Bliver budt indenfor og får tilbudt et glas vand. 

Så til selve oplevelsen med Luna.

Hun kommer ret hurtigt ind og introducerer sig selv. Det viser sig så at hun ikke taler dansk, men kommer fra Østeuropa ( det kunne måske godt stå på deres hjemmeside eller få det oplyst i telefonen eller ved ankomst). 
Luna er dog utrolig smuk, høj og slank med et flot ansigt, rigtig østeuropæisk! 
Vi får udvekslet pengene og hun siger så at hun er genert, men det er fair ved første møde. 

Hun går ud med pengene og kommer tilbage igen. Hun sætter sig på den modsatte side ad sengen end mig og inden jeg får vendt mig om, har hun allerede smidt det ellers utrolig flotte undertøj hun har på. Brysterne hænger lidt, så ikke rigtig ungpige bryster. Det hele er utrolig akavet, men vi får lagt os tæt på hinanden. Hendes begrænsede engelsk er lidt en udfordring, men jeg får spurgt om hun vil slikkes, det vil hun heldigvis gerne. Det var en fin oplevelse og vi kom så over i en 69’er. Blowjobbet var under middel, hun tog kun lige spidsen i munden. Jeg spurgte så om hun ville ride mig, men det var ikke hendes favorit position, hun ville hellere doggy, hvilket jeg gik med til. I den korte tid var jeg allerede skuffet og tænkte bare på at få kanonen skudt af og vende hjem igen. Det gjorde jeg så, og fik smidt lidt vådservietter i hånden, så jeg kunne tage kondomet af og få tørt lidt af. Jeg sagde så tak for i dag og skyndte mig i tøjet. Derefter begyndte hun så at snakke lidt om diverse ting, men der var løbet kørt. 

Hun er ny i gamet og måske genert og forsigtig, og det er jo også fair. Men til den pris og oplevelse, så kunne jeg ligeså godt have besøgt en af de mange mange andre østeuropæiske piger og fået samme oplevelse og sparet 1000kr.

Så hvis man ønsker en hyggelig stund med en servicemindet og åben kvinde, så er hun efter min mening ikke den rette. Men ønsker man en høj, slank og flot kvinde til en hurtig ( dyr omgang i forhold andre østeuropæiske kvinder), så er hun sikkert fin. 

Skrevet
København876 skrev, for 59 minutter siden:

Det viser sig så at hun ikke taler dansk, men kommer fra Østeuropa ( det kunne måske godt stå på deres hjemmeside

Helt enig med den lange tekst som @Pussy Galores har skrevet kan det næppe være en forglemmelse. Det er falsk markedsføring af værste skuffe. Der er helt klart plads til forbedringer @Pussy Galores

Skriv hvilket land pigen er fra og hvilke sprog hun taler og på hvilket niveau. Og være 100% ÆRLIG!  Ellers forsvinder kunderne.............. 

Husk det tager lang tid at opbygge et godt omdømme,  men kun få sekunder at ødelægge det for altid..............

Skrevet

Tak for anmeldelsen.

Du skriver du kunne have sparet 1000kr - hvor længe havde su bestilt og hvad betalte du?

Skrevet

Virkelig ringe af Pussy Galores, ikke at gøre opmærksom på at pigen er fra østeuropa og ikke taler dansk.

Vi besøger vel klinikker PG, Seductiongirls og de få øvrige tilbageværende, for at møde en dejlig danske pige/kvinde.

Hvis man er til lotteriet med udlændinge er der virkelig mange andre muligheder.

Skrevet

Man kan sikkert få en glimrende oplevelse for den halve pris, med en af de mange andre udenlandske piger der er at vælge imellem. Du har desværre været uheldig, og Pussy Galores burde have gjort opmærksom på at der var tale om en østeuropæisk kvinde. Jeg kan derimod anbefale Sif der nu er tilbage igen på Pussy Galores. Hun er en dansk kvinde fra øverste hylde 

Skrevet
  • Author
Kanon1 skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen.

Du skriver du kunne have sparet 1000kr - hvor længe havde su bestilt og hvad betalte du?

Jeg betalte 1800kr for 45 minutter, men selve oplevelsen med Luna varede vel ikke end 20 minutters tid. Så havde hellere betalt 800-1000 for en halv times tid et andet sted. 

1800kr for en dansk kvinde havde dog været en helt fair pris! 

Skrevet

Det er også sket med mig.. Det var dog ikke Luna. Hende pigen jeg besøgte lugtede desværre tilmed fra armhulerne. 

Derudover kan også nævnes, at en anden bruger har oplevet at blive afvist pga. etnisk ophav fra Vica, hvilket hun er i sin gode ret til. Pussygalores kan dog godt skrive på hendes profiltekst, at hun ikke tager imod udlændinge.

Har selv prøvet at skulle vente i længere perioder, være inde i mindre tid end købt, betale 1.500 kr. og få at vide, at de ikke har penge at give, men jeg kan få et kvarter mere, hvilket er en beskidt måde at presse penge ud af klienter. Dårlige oplevelser fra Pussygalores kommer løbende, men indtil videre opvejes de af de gode minder, som gør, at man vender tilbage.  

Redigeret af Namnamtk

Skrevet

Altså i forhold til PG er jeg aldrig blevet hverken snydt eller skuffet. Tværtimod har jeg altid haft gode oplevelser. Har besøgt dem adskillige gange de seneste år og forskellige piger. Så sent som i sidste uge besøgte jeg Selma som virkelig er en smuk og dejlig kvinde. Så det må være en enkelt smutter eller to. Men ikke min opfattelse af stedet. 

Skrevet
bentos68 skrev, den 4.12.2024 at 14:08:

Altså i forhold til PG er jeg aldrig blevet hverken snydt eller skuffet. Tværtimod har jeg altid haft gode oplevelser. Har besøgt dem adskillige gange de seneste år og forskellige piger. Så sent som i sidste uge besøgte jeg Selma som virkelig er en smuk og dejlig kvinde. Så det må være en enkelt smutter eller to. Men ikke min opfattelse af stedet. 

En smutter eller to? Skulle jeg og det andet medlem sidde og lyve? Der er tale om mere end en eller to smutter. Dine gode erfaringer gør ikke mine andres mindre gode oplevelser til opspind. 

Skrevet

Når det ikke står specifikt i annoncen (hos PG) at pigen er dansk, er det min erfaring at så er hun østeuropæer.

De danske piger hos PG er trækplastre for mange kunder og med til at gøre stedet specielt. Derfor forstår jeg godt TS skuffelse.

Jeg har selv haft gode oplevelser med danske piger på stedet hvor det da også har stået meget tydeligt i annoncen at de var danske piger (!)

Filmen knækkede ikke for mig med Luna (har ikke besøgt hende) men hos en anden pige der blev annonceret som værende nordisk/svensk.

Det var dog langtfra “Pippi Langstrømpe” jeg mødte :DPigen snakkede kun engelsk og fortalte da også at hun helst ikke snakkede svensk :huh: hvilket ellers er et frækt sprog i sengen. Det er muligt hun havde svensk pas (ved ikke om hun er hos PG længere), men det var vidst også det eneste svenske ved hende. Hun indikerede slet skjult at have østeuropæiske rødder. Det var min ‘Luna-oplevelse’ og kan derfor godt følge TS.

Jeg har ikke besøgt stedet siden, selvom de bestemt stadig har nogle dejlige danske piger som vel egentlig hidtil har været deres varemærke og det kunderne efterspørger hos PG?

Spørgsmålet er om stedet kommer til at huse flere engelskkommunikerende (endda begrænset engelsk) ‘Luna’-piger i fremtiden og færre danske? Noget tyder på det :huh:

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 6 timer siden:

Jeg har ikke besøgt stedet siden, selvom de bestemt stadig har nogle dejlige danske piger som vel egentlig hidtil har været deres varemærke og det kunderne efterspørger hos PG?

Ja, det ville være dejligt, hvis man kunne regne med det, men deres krav til nye piger er "Som værtinde forventer vi, at du er voksen, har lovligt ophold i Danmark, leverer højt serviceniveau, er en god kollega og mødestabil, ren og velplejet." Ikke dansk eller nordisk.

PG kunne gøre sig selv en tjeneste ved i det mindste at være mere tydelig med pigens data, og måske også lade pigerne være inde over at beskrive sig selv med en mere personlig vinkel - men de ved selvfølgelig bedst selv, hvad der fungerer for deres forretning.

Jeg tænker ikke, vi er ude i en afsporing af tråden, da anmeldelsens konklusion jo netop gik på, at den oplevelse kunne fås lige så godt andre steder, og ikke var, hvad man ville forvente hos PG. Håber, PG læser med ;-)

Skrevet
køb dansk skrev, for 8 timer siden:

Håber, PG læser med ;-)

De har ikke været logget ind siden 24. November, men derfor kan de jo godt læse med .

Jeg har sendt dem en PM, så må vi se om der kommer en feed back ;)

Skrevet

TheRealPeter skrev, den 6.12.2024 at 00:12:

Når det ikke står specifikt i annoncen (hos PG) at pigen er dansk, er det min erfaring at så er hun østeuropæer.

De danske piger hos PG er trækplastre for mange kunder og med til at gøre stedet specielt. Derfor forstår jeg godt TS skuffelse.

Jeg har selv haft gode oplevelser med danske piger på stedet hvor det da også har stået meget tydeligt i annoncen at de var danske piger (!)

Filmen knækkede ikke for mig med Luna (har ikke besøgt hende) men hos en anden pige der blev annonceret som værende nordisk/svensk.

Det var dog langtfra “Pippi Langstrømpe” jeg mødte :DPigen snakkede kun engelsk og fortalte da også at hun helst ikke snakkede svensk :huh: hvilket ellers er et frækt sprog i sengen. Det er muligt hun havde svensk pas (ved ikke om hun er hos PG længere), men det var vidst også det eneste svenske ved hende. Hun indikerede slet skjult at have østeuropæiske rødder. Det var min ‘Luna-oplevelse’ og kan derfor godt følge TS.

Spørgsmålet er om stedet kommer til at huse flere engelskkommunikerende (endda begrænset engelsk) ‘Luna’-piger i fremtiden og færre danske? Noget tyder på det :huh:

Nej ❤️ det er der ikke noget der tyder på :) Mon ikke Luna har spurgt om hun måtte få en chance ❤️

Det er ikke min oplevelse at have mødt flere engelsktalende piger på PG, end jeg har gjort på CG, Cassiopeia og SG:) og nu ligger jeg hovedet på blokken, men som tidligere klinik receptionist, er det min opfattelse at det sjældent fungerer med engelsktalende piger på danske steder, fordi gæsterne forventer dansktalende, eller som minimum, svensk/norsk. Derfor kan det rent økonomisk sjældent betale sig at have for mange engelsktalende piger. Samtidig giver det opmærksomhed fra politiet pga fokus på handlede individer. 

og hey, kom da lige tilbage ven!! Vi savner dig på pg, griner ❤️

Skrevet
Miley_for_pleasure skrev, 1 time siden:

fordi gæsterne forventer dansktalende

Netop, og især, når der ikke er oplyst andet.  Skriv, hvis pigen ikke er dansk/dansktalende, og det er ikke noget problem ;-)

Skrevet
Miley_for_pleasure skrev, for 2 timer siden:

Nej ❤️ det er der ikke noget der tyder på :) Mon ikke Luna har spurgt om hun måtte få en chance ❤️

Det er ikke min oplevelse at have mødt flere engelsktalende piger på PG, end jeg har gjort på CG, Cassiopeia og SG:) og nu ligger jeg hovedet på blokken, men som tidligere klinik receptionist, er det min opfattelse at det sjældent fungerer med engelsktalende piger på danske steder, fordi gæsterne forventer dansktalende, eller som minimum, svensk/norsk. Derfor kan det rent økonomisk sjældent betale sig at have for mange engelsktalende piger. Samtidig giver det opmærksomhed fra politiet pga fokus på handlede individer. 

og hey, kom da lige tilbage ven!! Vi savner dig på pg, griner ❤️

Takk Miley, för svar..vilket jag kan tänka mig att du egentligen inte behöver göra i PG:s namn..om du inte vill.. Och jag tror att jag att talar för många här inne på detta forumet, även om jag är svensk och ni kanske inte förstår allt jag skriver,.. Jag förstår vad du menar att du ”ligger hovodet på blokket”…Men vi träffar ju gärna för exempel Luna, eller andra som inte är danska, bara vi VET om detta  på förhand..det är inte svårare än så. Alla gör ju som de själva vill..och det är bristen på information här som är problemet…Luna har jag inte träffat än, men hon är säkert toppen-fin, men hon får fel förutsättningar från PG..tyvärr!! Synd, och det behövs inte! 

Skrevet
Namnamtk skrev, den 5.12.2024 at 22:45:

En smutter eller to? Skulle jeg og det andet medlem sidde og lyve? Der er tale om mere end en eller to smutter. Dine gode erfaringer gør ikke mine andres mindre gode oplevelser til opspind. 

Nej selvfølgelig ikke. Jeg har måske bare behov for at dele min erfaring. Beklagerhvis jeg fik det til at ser ud som om at det var forkert. Alle har ret til deres mening og selvfølgelig skal alle give deres besyv med. 

Skrevet
København876 skrev, den 2.12.2024 at 20:46: 

1800kr for en dansk kvinde havde dog været en helt fair pris! 

Havde det også været en helt fair pris hvis du havde fået samme service fra en DANSK kvinde ? Bare fordi kvinden er udenlandsk skal det være billigere eller hvordan skal det forstås ?

Skrevet

Det ser ud til at @Pussy Galores har hørt om kritikken 

"Luna er engelsktalende"

Men der er bestemt stadigvæk plads til forbedringer @Pussy Galores , iht. TS er hendes engelsk begrænset,  så kan man ikke skrive hun er engelsktalende !

København876 skrev, den 2.12.2024 at 15:19:

Hendes begrænsede engelsk er lidt en udfordring

Og der mangler stadigvæk nationalitet !

Prøv med ÆRLIG markedsføring @Pussy Galores ellers kan det være ligemeget for så forsvinder kunderne....... Husk ærgerlighed vare længst. 

Skrevet

Har ikke besøg Luna på PG men hende du linker til er ikke samme pige. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.