Hop til indhold

Ny pige på Nytorv i Thisted

Featured Replies

Skrevet

Hmm den anden annonce er fra sønderjylland, men samme billeder. :huh:

Skrevet
MuffDiver skrev, 1 time siden:

Hmm den anden annonce er fra sønderjylland, men samme billeder. :huh:

Ja nemlig. Lidt underligt. Men hun er godt nok lækker og fræk at se på. Jeg kunne selvfølgelig tage ned til stedet I Thisted og se om hun er der. Hvis hun er, så får hun en omgang og så melder jeg tilbage. :)

Skrevet
  • Author
latinodk skrev, for 17 timer siden:

Ja nemlig. Lidt underligt. Men hun er godt nok lækker og fræk at se på. Jeg kunne selvfølgelig tage ned til stedet I Thisted og se om hun er der. Hvis hun er, så får hun en omgang og så melder jeg tilbage. :)

Jeg ser meget frem til at høre hvad du finder ud af.

Skrevet
Fisken16 skrev, for 9 timer siden:

Jeg ser meget frem til at høre hvad du finder ud af.

De har fjernet billeder af hende i det sorte undertøj. Det må have været falsk reklame. Nu er der billeder af en gammel sut som jeg i hvert fald ikke vil stikke pikken op i.

Overvejer et smut til koldby eller huset ude omkring hurup. Der har jeg også besøgt nogle dejlige piger

Skrevet

Hende i den gule kjole på Nytorv kan i rolig besøge. Jeg har haft to rigtige godt oplevelser med hende, hun bliver nem tændt og godt våd.

Massage kan hun ikke.

Skrevet
latinodk skrev, for 7 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/413002

Lige pt er det "hende" her. Har besøgt stedet 4 gange og har 3 gode oplevelser. 

I koldby er det "hende" her. 

https://annoncelight.dk/showad/407692

Begge steder er lidt et sats fordi der tit bliver skiftet ud. 

Den nederste ung pige ser interesant ud - har du være hos hende? Hvor ligger stedet? 

Skrevet
CarlosM skrev, for 11 timer siden:

Den nederste ung pige ser interesant ud - har du være hos hende? Hvor ligger stedet? 

Hun skulle gerne være i koldby. Og hvis jeg får tid, så besøger jeg hende i løbet af weekenden :)

Skrevet
bbeenn skrev, den 6.12.2024 at 06:27:

Hende i den gule kjole på Nytorv kan i rolig besøge. Jeg har haft to rigtige godt oplevelser med hende, hun bliver nem tændt og godt våd.

Massage kan hun ikke.

Det lyder godt. Hende vil jeg også gerne besøge :) kan du fortælle lidt om hvad hun tilbyder? Eller hvad prøvede du med hende?

Skrevet
latinodk skrev, for 14 timer siden:

Det lyder godt. Hende vil jeg også gerne besøge :) kan du fortælle lidt om hvad hun tilbyder? Eller hvad prøvede du med hende?

Jeg ved ikke om hun tilbyder analt, ellers tilbyder hun storset alt andet. Er man til kæl og nus er hun også den helt rigtige.

Skrevet
bbeenn skrev, for 58 minutter siden:

Jeg ved ikke om hun tilbyder analt, ellers tilbyder hun storset alt andet. Er man til kæl og nus er hun også den helt rigtige.

Det lyder godt. Jeg kan godt lide analt, men det må jeg jo finde ud af om hun vil. 

Vil hun uden kondom? Pris? 

Og vil hun kommes i munden?.

Og slikkede du hende? :)

Skrevet

Prisen er okay

Alt andet må du selv finde ud af

Jeg var godt tilfreds med hvad jeg måtte og fik af hende. 

Billederne af hende er helt nye, de er taget på Nytorv.

Hun er rigtig sød så vær god ved hende. 

Skrevet
bbeenn skrev, 1 time siden:

Prisen er okay

Tak for information. Jeg skal nok være sød ved hende. Det lyder til at hun er sød og dejlig.

• 2 weeks later...
Skrevet
bbeenn skrev, den 8.12.2024 at 19:21:

Prisen er okay

Jeg har været forbi hende i det gule. Jeg er ok tilfreds med det jeg fik lov til og hun er sød og snak saglig. Men jeg er mere til det hårde, så jeg kommer nok ikke til at besøge hende igen. 

Hun kan godt anbefales. :)

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
latinodk skrev, den 16.12.2024 at 20:47:

Jeg har været forbi hende i det gule. Jeg er ok tilfreds med det jeg fik lov til og hun er sød og snak saglig. Men jeg er mere til det hårde, så jeg kommer nok ikke til at besøge hende igen. 

Hun kan godt anbefales. :)

Nu har jeg booket tid hos hende, jeg elsker kæl og nus så jeg håber det bliver rigtig godt.

Jeg plejer altid at komme hos sirada, men er blevet lidt skuffet de sidste par gange, både pigen og Sirada selv, har ikke leveret det de plejer. og da jeg var godt tilfreds på nytorv for nyligt, prøver jeg igen.

Måske det bliver mit "nye sted" - men det kræver at det er godt nogle gange i træk, og at prisen er ok.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.