Hop til indhold

GB i Herning 3/12 med GB6pigen

Featured Replies

Skrevet

Jeg har tidligere været til gangbang med hende, og skal også nyde hende iaften i Aalborg. Hun er mega fræk, og billederne passer helt perfekt.

Hun har lyst og kan virkelig klare meget - også mere end jeg på nogen måde kan levere :D

Skrevet

Uha hende gad jeg mega god tog en tur til kbh! fuck hun ser fræk ud!!!

Skrevet
jakobhansen skrev, for 2 timer siden:

Jeg har tidligere været til gangbang med hende, og skal også nyde hende iaften i Aalborg. Hun er mega fræk, og billederne passer helt perfekt.

Hun har lyst og kan virkelig klare meget - også mere end jeg på nogen måde kan levere :D

Tak for god info. Overvejer en tur til Herning i morgen aften.

Hvor mange var i med den gang? 

Har både prøvet GB med alt for mange, men også hvor vi kun var to. Den anden kom efter et minut, og smuttede, så var der sgu ikke meget GB over det.

Skrevet

Til interesserede: jeg har tidligere selv efterspurgt info på hende og fik dengang at vide hun går under navnet Mira Hansen på onlyfans. Der kan man se lidt mere hvis man vil.

Skrevet

Thunder78

DET ER BARE AFSTED MED DIG SØD PIGE MED STORE BRYSTER TYND OG  PETIT KAN KLAR 4 MÆND MÅSKE 5 HVIS DER ER NOGLE DER BLIVER BETALTFOR ANAL ?

HOLDT FRA AALBORG BLEV NED KÆMPET EN MÅTTE TRÆKKE SIG MED BRANDE MÆRKER PÅ PIK ANDRE FIK FOR HURTIGT SKUDT KANONEN AF

SELV TYREN FRA VESTERBRO BLEV TIL EN KALVE

MEN VI FIK PRØVET NOGET NYT MED PIGEN

Skrevet
fyren67 skrev, for 51 minutter siden:

øv øv 

hun har aflyst gangbang i dag

Det er desværre en del fakes, som skriver de laver GB. Måske det også tilfældet her

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.