Hop til indhold

Sende billede til GP /sugardate før et møde?

Featured Replies

Skrevet

Hvor ofte oplever i andre at en gp / sugardate beder jer sende et billede af jer selv før et møde, og hvordan håndterer i det?

Jeg er umiddelbart ikke så glad for det, af hensyn til diskretion og anonymitet. Dette gælder naturligvis begge veje.

Skrevet

Har kun gjort det en enkelt gang da jeg skulle besøge en dansk GP på PG, og det var endda mit eget forslag for at se om hun synes jeg var for ung.:lol: Ellers ville jeg aldrig gøre det, og er heller ikke blevet spurgt før nogensinde.

Redigeret af Crabman

Skrevet
eye2eye2 skrev, for 44 minutter siden:

Hvor ofte oplever i andre at en gp / sugardate beder jer sende et billede af jer selv før et møde, og hvordan håndterer i det?

Jeg er umiddelbart ikke så glad for det, af hensyn til diskretion og anonymitet. Dette gælder naturligvis begge veje.

Jeg ved om piger at ved de er det en helt almindelig procedure... For pigens egen sikkerhed. Du skal da vudere selv om du synes hun virker real nok. Jeg mener Pianistin gøre det altid, men jeg er ikke helt sikker. 

Jeg kan også finde på at gøre det.. hvis jeg finder over en kundes nr. Ikke fram til fulde navne i internettet.. og mest tryk er jeg at finde ham så bagefter på FB hvor jeg kan se billeder af personen. 

En gang har jeg spurgt efter hams fulde navne og der efter et billede fra hams kørekort. 

Det er også lidt en spørgsmål om hvor transparent er din telonnummer i internettet og om du er på den sorte liste. 

Så mere transparens du er i internettet over din nr i forvejen så mere troværdig er du over for pigen.. 

Redigeret af cowgirl.90

Skrevet
eye2eye2 skrev, for 42 minutter siden:

Det er vel for så vidt ok at en sugarbabe kun vil skrive med nogen der har profil foto på , jeg skriver heller ikke med dem som ikke har foto på profilen 

Skrevet

Jeg ville aldrig sende billeder til nogen. Man kan ikke vide, om det er en scammer, som så vil bruge det til afpresning!

Er heller aldrig blevet spurgt om jeg vil sende billeder.. Har dog da jeg var helt ny og grøn (og naiv) i gamet, sendt ansigtsbillede til et par gp'er, sammen med første besked. Kunne ikke drømme om at gøre det igen, ej heller på opfordring -_-

Skrevet

Hej

jeg sender intet - jeg finder bare en ny, der er masser af piger

Mange piger bruger heller ikke sine egne billeder, og hvem siger kunden sender et rigtigt billede, så den giver jeg ikke meget for - den med sikkerhed holder heller ikke, et billede giver ikke sikkerhed for om hvad der kan ske, og hvis en har planer om at vil lave noget - har han sikkert heller ikke planer om at sende et billede af sig selv…

Skrevet
fræk6 skrev, for 1 minut siden:

den med sikkerhed holder heller ikke, et billede giver ikke sikkerhed for om hvad der kan ske

Nææ men det er vel ikke et spørgsmål om sikkerhed - men mere om seriøsitet?

Jeg tænker at GP'en med rette kunne smække døren i - hvis du ikke er den du udgiver dig for at være.

Så jeg ser det ikke som et problem - og kan sådan set godt forstå ønsket.

Smedesvenden skrev, for 9 minutter siden:

Det er vel for så vidt ok at en sugarbabe kun vil skrive med nogen der har profil foto på , jeg skriver heller ikke med dem som ikke har foto på profilen 

Præcis - det går jo begge veje.

Mr. Nobody skrev, for 10 minutter siden:

Jeg ville aldrig sende billeder til nogen. Man kan ikke vide, om det er en scammer, som så vil bruge det til afpresning!

Det er muligt jeg ikke har tænkt det helt igennem - men afpresning, hvordan?

Vi har vel alle mulige fotos liggende på nettet - som bare kan downloades og bruges. Kan ikke helt se fidusen - da det vel er ord mod ord i sidste ende?

Skrevet
Needy skrev, for 1 minut siden:

Nææ men det er vel ikke et spørgsmål om sikkerhed - men mere om seriøsitet?

Jeg tænker at GP'en med rette kunne smække døren i - hvis du ikke er den du udgiver dig for at være.

Så jeg ser det ikke som et problem - og kan sådan set godt forstå ønsket.

Præcis - det går jo begge veje.

Det er muligt jeg ikke har tænkt det helt igennem - men afpresning, hvordan?

Vi har vel alle mulige fotos liggende på nettet - som bare kan downloades og bruges. Kan ikke helt se fidusen - da det vel er ord mod ord i sidste ende?

Man bliver vel ikke mere seriøs hvis man sender et falsk billede - jeg tro mange gp kun vil svare på et opkald fra et tlf.nummer de kan se, så overholder kunden ikke aftalen bliver han spærret - så er der jo lukket af - I hvert fald fra det nummer

præcis at smække døren i - som vi også kan vælge at gå 

Skrevet
fræk6 skrev, for 1 minut siden:

præcis at smække døren i - som vi også kan vælge at gå 

Nemlig - det var det der var min pointe :)

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 40 minutter siden:

Jeg mener Pianistin gøre det altid, men jeg er ikke helt sikker. 

Det er korrekt :):wub:

Det er et ufravigeligt krav for mig.

Redigeret af Pianistinden
Tilføjelse

Skrevet

Jeg har oplevet det nogle gange, hos nogle piger står det i annoncen og en sugar babe har bedt om det som en del af indledende korrespondance.

Jeg synes egentlig det er fint nok at pigen lige vil have en ide om hvordan du ser ud, for at afgøre om hun tænder på dig og kan give dig en god oplevelse. Det betyder noget for nogen og det visualiserer betyder jo også noget for mig.

Du må selvfølgelig afgøre om du vil dele et billede i den givne situation, men jeg har aldrig været udsat for noget ubehageligt efter at have delt et billede.

Skrevet

I never meet without seeing a picture first just like I'm sending mine back since I don't have a face in my ad photos.

But I understand and accept that some men don't want to send a picture. Then I just recommend finding a girl who doesn't have that requirement. I have no bad feelings about that.

My reason is that I only have a few meetings a month where I let a stranger into my private home. And each meeting requires practical preparations, and often that I travel from Sweden for this one specific meeting. I therefore want to be sure that I also meet a nice and decent man, so that I can also enjoy our time together.

It's not even so much about the look, but more about seeing that the person looks proper and well-groomed, it's actually very clear from the pictures, in my experience.

And my experience compared to the past, where I didn't have this requirement and had a few bad experiences because of it, is that men who have no problem sending their pictures are also much more serious about keeping appointments. And I've never met anyone who sent a fake photo even though I of course know it can happen.

Even though it doesn't look like it here, the men who write to me have no problems sending their picture. Only very few see it as a problem, and as I said, I can easily understand that someone doesn't want to send theirs, there can be many good reasons for that. What I don't understand are the few men who express a lot of anger that I  make that demand and feel entitled to a visit me without sending a picture because they "pay". Why can't they accept my rules, just as I respect theirs? Fortunately, it's by far the fewest.

Thanks to the lovely and nice gentlemen who come and visit me anyway <3

Kisses from Dark Sugarbabe

Redigeret af Dark Sugarbabe

Skrevet

Hvis man roder lidt i historikken herinde vil man finde det der blev kaldt ‘Selfie-banden’. Kendetegnende for dem var at man kun kunne møde deres piger hvis man sendte et selfie. Pigerne var meget stålsatte på kravet og det blev debatteret en del hvad disse selfies skulle bruges til. Andre kender sikkert historikken bedre end mig og kan eventuelt supplere. Men nogle mente billederne skulle bruges til afpresning. Så ny er debatten ikke.

Flere fra gruppen blev siden anholdt og fik fængselsstraffe. Om billederne var en del af sagskomplekset ærinder jeg ikke, men mystisk var det.

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 2 timer siden:

Hvis man roder lidt i historikken herinde vil man finde det der blev kaldt ‘Selfie-banden’. Kendetegnende for dem var at man kun kunne møde deres piger hvis man sendte et selfie. Pigerne var meget stålsatte på kravet og det blev debatteret en del hvad disse selfies skulle bruges til. Andre kender sikkert historikken bedre end mig og kan eventuelt supplere. Men nogle mente billederne skulle bruges til afpresning. Så ny er debatten ikke.

Flere fra gruppen blev siden anholdt og fik fængselsstraffe. Om billederne var en del af sagskomplekset ærinder jeg ikke, men mystisk var det.

Det kan jeg godt huske. Jeg læste et review af en af pigerne og selv om det var en positiv anmeldelse valgte jeg ikke at tage kontakt. Dem jeg har kontaktet har aldrig bedt om foto. Det er selvfølgelig op til folk selv.

Skrevet

Find dog en anden pige, hvis i bliver afkrævet et billede.

Så ebber det ud.

Skrevet

Hvis hun vil se et foto af dig, have forudbetaling, have at du ringer fra et telefonnummer hvor dit navn er registreret, så er det bare at gå videre til den næste GP.
Der er ingen grund til at gøre det lettere for andre at afpresse dig.

Skrevet

Jeg beder ikke om fotos af folk, der kun har været nogen få gange jeg har bedt om, og der kun havde været og skal være en mistænkelighed opstår ved sms’en. Men oplever at mændene sender selv deres egen billeder, når de booker tiden. 

Jeg synes ikke, at billedet er nødvendigt, fordi det er en personlighed jeg går og fokuserer på, når jeg har en booking. Selvfølgelig at billeder kan sige mere end tusind ord, men når folk møder op ser da ikke ret meget som billedet, og der kan jeg alligevel ikke bruge til noget. 

Tror de fleste piger stadig gør det, mere for en sikkerheds skyld eller bare omvendt  :rolleyes: I don’t know 

Redigeret af Mook

Skrevet

Jeg er aldrig blevet bedt om det, men sender gerne et ansigtsbillede inden et møde, men intet eksplicit!

Skrevet

Jeg sender ikke billeder, dog har jeg det mere end fint med, hvis hun gerne vil have et video-opkald før mødet.

Så kan vi se hinanden ad, men at sende et billede gør jeg ikke, har også selv forslået video-opkald tidligere.

Redigeret af ½angel

Skrevet
Dark Sugarbabe skrev, den 1.12.2024 at 21:30:

I never meet without seeing a picture first just like I'm sending mine back since I don't have a face in my ad photos.

An quick question, would a Video-call before the meeting be an acceptable alternative? 

Skrevet
Pianistinden skrev, den 1.12.2024 at 21:02:

Det er et ufravigeligt krav for mig.

Ville et video-opkald være et passende alternativ?

Skrevet
½angel skrev, den 3.12.2024 at 22:43:

An quick question, would a Video-call before the meeting be an acceptable alternative? 

Absolutely. :)

In my experience, though, it's often a practical problem to arrange. 

It's usually married men who wants that and they only have specific times to Video-Call. And my own time is difficult with work, studying, and my son living with me. It often makes it almost always difficult to find time together, often more difficult than the actual meeting :huh:

But it's definitely a possibility.

But of respect for my own time, it's just easier to make appointments with those men who have no problem sending their picture. After all, that's most of them.

Skrevet

Jeg har profil billede på WhatsApp, og går ud fra, at det er derfor jeg aldrig er blevet bedt om at sende et billede. Men ville ikke have noget imod det, og forstår godt, hvis man gerne lige vil se den der vil have en aftale i stand.

Jeg vil jo også gerne vide hvem jeg møder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.