Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/413245

Wauw er alt jeg har at sige store bryster, ingen stress, ægte sexlyst og alt i alt en vidunderlig kvinde...

Juni er simpelthen bare dejlig, det er egentligt så let...Pigen er præcis som sine billeder store bryster, kønt ansigt og både til gården og gaden.

Når man kommer ind bliver jeg/man modtaget fantastisk med kærtegn og glæde. Der er ikke noget der skal overstås, plads til alle stillinger og det meste er tilladt ved en smuk letantændelig kvinde som bare er dejlig, dejlig...

Pigen: for mig en 9  ud af 10 smuk og charmerende (ikke tynd/ikke tyk)

stedet: Øh lad være at være over 1:90m....Ellers pænt og rydeligt, hav en bil.

Sex: Med på den værste er hun og skide dejlig

Gentagelsesfare: 100%

Klar anbefaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå, har besøgt Juni igen og har set hendes fantastiske nye billeder <3 Jeg vil forsøge at besvare alle jeres private beskeder her. Ja, hun er præcis som hendes  billeder, ja det er diskret og  ja, lidt uden for Otterup... IMO er hun en fantastisk dejlig kvinde der også blev mit nytårsknald...Der er ikke en finger at sætte på  hende, begge gange har været fantastisk sex...Eneste anke jeg har er Otterup ellers ville jeg nok være endnu fattigere og hænge ud ved hendes bopæl noget oftere...Hun er virkelig en dejlig kvinde...Tror ikke man oplever meget bedre i den verden vi befinder os i og er stadigvæk et stort thumps up både ift sex og personlighed :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende i starten. Syns det var lidt middelmodigt, både sex og massage. Men ja, hun er en sød pige, med en lækker krop.

Ved dog ikke om det bliver et genbesøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej jeg har også været ved juni to gange nu rigtig sød pige tror hun har mange kunder på en dag har været der om aftenen synes hun virker lidt træt hun vil gerne have at det er mig der laver arbejde massage spring hurtigt væk fra . Jeg vil bare sige at jeg giver 1500 så vil jeg også have hun gør noget ved mig tror jeg kører til Brenderup næste gang har været der et par gange det er rigtig godt god aften derude drenge 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...