Soothsayer 311 Skrevet 1. December, 2024 https://annoncelight.dk/showad/413245 Wauw er alt jeg har at sige store bryster, ingen stress, ægte sexlyst og alt i alt en vidunderlig kvinde... Juni er simpelthen bare dejlig, det er egentligt så let...Pigen er præcis som sine billeder store bryster, kønt ansigt og både til gården og gaden. Når man kommer ind bliver jeg/man modtaget fantastisk med kærtegn og glæde. Der er ikke noget der skal overstås, plads til alle stillinger og det meste er tilladt ved en smuk letantændelig kvinde som bare er dejlig, dejlig... Pigen: for mig en 9 ud af 10 smuk og charmerende (ikke tynd/ikke tyk) stedet: Øh lad være at være over 1:90m....Ellers pænt og rydeligt, hav en bil. Sex: Med på den værste er hun og skide dejlig Gentagelsesfare: 100% Klar anbefaling. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knudsen. 2 Skrevet 1. December, 2024 Hej det lyder som om du har haft en god tur gør hun det uden gummi og må man slikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaptajnknas 24 Skrevet 1. December, 2024 Ved du om hun tilbyder cim/megafransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2566 Skrevet 2. December, 2024 Profil "Pikky" Profil oprettet: 15/10 2024 https://annoncelight.dk/profile/Pikky https://www.180.dk/nummer/50287556 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ara 51 Skrevet 8. December, 2024 Vil hun kysse rigtigt , jeg mener dybe tungekys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynbo 108 Skrevet 8. December, 2024 Er der en der vil fortælle sådan Ca, hvor i Otterup bare et vejnavn el, lign Mvh Fynboen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1108 Skrevet 8. December, 2024 Fynbo skrev, for 2 timer siden: Er der en der vil fortælle sådan Ca, hvor i Otterup bare et vejnavn el, lign Mvh Fynboen Ja Otterup er jo en stor by. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 311 Skrevet 3. Januar Nå, har besøgt Juni igen og har set hendes fantastiske nye billeder Jeg vil forsøge at besvare alle jeres private beskeder her. Ja, hun er præcis som hendes billeder, ja det er diskret og ja, lidt uden for Otterup... IMO er hun en fantastisk dejlig kvinde der også blev mit nytårsknald...Der er ikke en finger at sætte på hende, begge gange har været fantastisk sex...Eneste anke jeg har er Otterup ellers ville jeg nok være endnu fattigere og hænge ud ved hendes bopæl noget oftere...Hun er virkelig en dejlig kvinde...Tror ikke man oplever meget bedre i den verden vi befinder os i og er stadigvæk et stort thumps up både ift sex og personlighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1438 Skrevet 4. Januar Jeg har også besøgt hende i starten. Syns det var lidt middelmodigt, både sex og massage. Men ja, hun er en sød pige, med en lækker krop. Ved dog ikke om det bliver et genbesøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knudsen. 2 Skrevet 8. Januar Hej jeg har også været ved juni to gange nu rigtig sød pige tror hun har mange kunder på en dag har været der om aftenen synes hun virker lidt træt hun vil gerne have at det er mig der laver arbejde massage spring hurtigt væk fra . Jeg vil bare sige at jeg giver 1500 så vil jeg også have hun gør noget ved mig tror jeg kører til Brenderup næste gang har været der et par gange det er rigtig godt god aften derude drenge 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg