Hop til indhold

Fantastiske Lily i Aalborg (Tantrisk-Massage)

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/383497

Søndagen… 1 December… 1 Advent startede for mig med min egen personlige Adventsgave.

Jeg har tidligere besøgt Lily i Aalborg og også taget togturen til Aarhus for at se hende. Hun er intet mindre end fantastisk i mine øjne.

Lily er for mig noget af det smukkeste på både hendes ydre og hele hendes indre væsen.

Massagen er rolig, sensuel, pirrende og udløser en højspændt erotisk sitren i hele kroppen. De små blide hænder glider dryppende af den varme olie over hele din krop. Den spinkle skønne krop mod din vækker alt det rigtige i din indre mand. Og udsigten.. ohh wauw udsigten til hendes krop, røv og næsten uimodståeligt smukke fisse.. Jeg elsker alt ved Lily.

Der tilbydes IKKE sex.. Du må røre uden at stikke fingre op, men respekter grænser og spørg hellere en gang for meget end for lidt.

stedet er diskret og ret så lækkert..

Lily er en 1’ner Så pas på hende.. Respekter Hende og hun vil give dig en oplevelse der får din krop og hele dit sind til at summe i flere dage efter

• 3 months later...
Skrevet
Sommer79 skrev, den 1.12.2024 at 16:59:

https://annoncelight.dk/showad/383497

Søndagen… 1 December… 1 Advent startede for mig med min egen personlige Adventsgave.

Jeg har tidligere besøgt Lily i Aalborg og også taget togturen til Aarhus for at se hende. Hun er intet mindre end fantastisk i mine øjne.

Lily er for mig noget af det smukkeste på både hendes ydre og hele hendes indre væsen.

er hun stoppet?

længe siden jeg har set hende sidst?

Skrevet

Hun kommer tilbage til maj 2025, hun er pt. hjemme i Spanien, var sidst i  Århus/Vejle i februar/marts måned.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.