Hop til indhold

Sugardaters ved at være død?

Featured Replies

Skrevet

er sugardating ved at være død for syntes ikke der er så mange aktive derinde mere ?
hvor finder i jeres sugardaters nu om dage?

Skrevet
SoveReign skrev, for 4 minutter siden:

Annoncelight, nympho osv. Det er jo det samme.

ja forhold til sugardaters kan blive længere hjemme ved dig forhold til dem på annoncelight. mvh

Skrevet
riftykey9800 skrev, for 3 timer siden:

er sugardating ved at være død for syntes ikke der er så mange aktive derinde mere ?
hvor finder i jeres sugardaters nu om dage?

Nogen finder dem også på snap og Instagram , men har du undersøgt om der er færre aktive derinde ? Siger ikke at der ikke er , men…..

Redigeret af Smedesvenden

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 17 minutter siden:

Nogen finder dem også på snap og Instagram , men har du undersøgt om der er færre aktive derinde ? Siger ikke at der ikke er , men…..

ja har kigget derinde der er meget mere færre derinde end der var før om det er ved af gå dødt det ved jeg ikke helt eller om det er fordi folk har travlt i jule perioden

hvordan finder folk dem på insta nu om dage?

Skrevet
riftykey9800 skrev, for 17 minutter siden:

ja har kigget derinde der er meget mere færre derinde end der var før om det er ved af gå dødt det ved jeg ikke helt eller om det er fordi folk har travlt i jule perioden

hvordan finder folk dem på insta nu om dage?

Du har sikkert ret i at der er færre der inde , det er bare svært at vurdere når man har blokeret mange og selv er blevet blokeret endnu flere gange :D

Redigeret af Smedesvenden

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 24 minutter siden:

Du har sikkert ret i at der er færre der inde , det er bare svært at vurdere når man har blokeret mange og selv er blevet blokeret endnu flere gange :D

syntes nu også der er mange som er useriøse derinde som vil have forud betaling osv hvilket jeg hader at de skal sige " forudbetaling før vi mødes" betaler aldrig forud
+ så er der ikke så mange derinde måske ikke værd at bruge tid derinde også finde andre platforme XD

Skrevet

Jeg har været på sugardating et halvt års tid nu.. Haft nogle gode oplevelser, og som skrives ovenover så er det for mig mere hyggeligt i forhold til light at varigheden er længere hvis ønskes self .

Når det gode er nævnt, så vil jeg nævne alle de fakes der for penge for at få dig over på et andet kommunikations sted , Dem der forsøger at få forskud, og dem der vil have penge for kemi møde for helt bevist stoppe efter det.. Men det mest beskidte har jeg lagt mærke til er der opstår lidt skriveri , bliver mere hot som tråden skrider frem for så at blive til stilhed ,, Når ens abonnement så udløber , og man alligevel lure ,, Så er den man havde ventet på skulle skrive, sjovt nok vent tilbage dagen efter udløbet.. For at se hvad hun skriver , ja så betales igen for var lidt lun  :rolleyes:

Måske mig men ser et mønster i det og ja er jo kun en mand .... Hehe... 

Muligt jeg tager fejl men det er sket adskillige gange :D

Skrevet
SexlystenMand skrev, for 15 timer siden:

Jeg har været på sugardating et halvt års tid nu.. Haft nogle gode oplevelser, og som skrives ovenover så er det for mig mere hyggeligt i forhold til light at varigheden er længere hvis ønskes self .

Når det gode er nævnt, så vil jeg nævne alle de fakes der for penge for at få dig over på et andet kommunikations sted , Dem der forsøger at få forskud, og dem der vil have penge for kemi møde for helt bevist stoppe efter det.. Men det mest beskidte har jeg lagt mærke til er der opstår lidt skriveri , bliver mere hot som tråden skrider frem for så at blive til stilhed ,, Når ens abonnement så udløber , og man alligevel lure ,, Så er den man havde ventet på skulle skrive, sjovt nok vent tilbage dagen efter udløbet.. For at se hvad hun skriver , ja så betales igen for var lidt lun  :rolleyes:

Måske mig men ser et mønster i det og ja er jo kun en mand .... Hehe... 

Muligt jeg tager fejl men det er sket adskillige gange :D

Jeg har også oplevet det flere gange 

Skrevet
Smedesvenden skrev, den 1.12.2024 at 16:05:

Måske et dumt spørgsmål, men hvordan gør man det? 

Skrevet
PerBar skrev, for 1 time siden:

Måske et dumt spørgsmål, men hvordan gør man det? 

Har ikke den store erfaring med det, men der har været flere tråde om det . Syntes at på snap er der mange profiler der ligger op til noget :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.