Hop til indhold

Bliver det mon jul i år?

Featured Replies

Skrevet

Sidder her 1. december og tænker tilbage på et par legendariske GP’ers fantastiske julepåhit bl.a. @Nikita Darling’s fantastiske flotte billedejulekalender med et nyt billeder hver dag i december og @Frække Tanja’s lodtrækningsjulekalender hvor der blev udloddet fin premier :wub::wub:

Nye julepåhit vil blive vel modtaget :)

Kærlige december hilsner <3 bigfoot  

Redigeret af bigfoot

Skrevet

Jeg kan da lave en tråd, hvor de kære GP’er på siden, kan deltage og vinde en time med mig:biggrin:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Vi må ikke anvende selfies eller andet som reklame fremstød herinde så den sjov er vist stoppet.. Havde selv en adventskalender:P.. 

Vi må snart lave en underskriftsindsamling eller noget :wub:

Det er jo ikke rimeligt - at når man nu insisterer på at der SKAL være jul på EG - at man så ikke må lave en julekalender :huh:

Og herregud - den ENE gang om året altså!!

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Vi må ikke anvende selfies eller andet som reklame fremstød herinde så den sjov er vist stoppet.. Havde selv en adventskalender:P.. 

Jeg håber at de kære moderatorer @Stapler og @Bryan Mills er i jule stemning og vil tillade alle GP at lave en julekalender,  det er jo en fair konkurrence hvor alle er lige.

Hvem bliver årets lækreste nissepige?

Ellers er alle GP velkommen til at sende en sød julekalender til mig på PM:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.