Hop til indhold

Monika 19 years old

Featured Replies

Skrevet

Hold jer væk.

https://annoncelight.dk/showad/370795

https://annoncelight.dk/profile/new+hot+sexy+maya

For det første ligner pigen på annoncen slet ikke nogen af de 2 piger i lejligheden. 

Dog ser de begge meget lærke ud. Den ene virker indisk og den anden østeuropæisk

Den ene (Indisk) vil ikke have sex, det er tydeligt at mærke. Hun prøver at presse dig ud og spænder i benene. Så man ikke kan komme til. Hun prøver at få dig til at komme ved handjob. Der var ingen bj selvom det blev aftalt. 

Den anden er egentlig meget på og frisk. Dog prøver hun at hæve prisen konstant. At lover alle ekstra ydelser. Men udfører dem ikke. Når du så først er kommet igang på lagnet er hun meget frisk, og nem at være sammen med. 

Men nemt at mærke hun bare vil have det overstået. Kan man mærke ved at hun kigger meget efter sin telefon. Og gør alt for at få dig til at komme hurtigt. Så 15 minutter efter stod jeg på gaden. Selv om jeg havde betalt for 30 min + alle ekstra ydelser, som jeg ikke fik noget af.

Prøvede begge piger. Da den første måtte give op. Og efter lidt overtagelse fik jeg snakket med bordelmutter. Og fik så lov at få 30 min ved den anden. 

Her skulle jeg nok bare være gået. Da det hele var en øv oplevelse. Men håbede den østeuropæiske pige kunne have gjort det til en bedre oplevelse. Hvilket seksuelt var meget bedre og rigtig godt, men alt for hurtigt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.