Hop til indhold

Lilly 1.40 m

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja. Jeg har været ved hende.  Fotos og info i annoncen passede. Ok pris og sød tysk pige

God oplevelse.

Skrevet

Dem der siger, man ikke bemærker dværg vækst eller lign. må være ramt af blodet er løbet HELT væk fra hovedet og ned i Lillemanden. 

Bevares, hun er sød og rar og serviceminded

Skrevet

@PoulPik, hvordan kommer det til udtryk? Spørgsmål fra en der overvejer at besøge hende :)

Skrevet

Jeg er sådan set enig med PoulPik. Det er noget med hovedstørrelse og længde på lemmerne, og nu skal jeg ikke gør mig til dværgekspert ... men ja proportionerne ?  Jeg købte et kvarter og det var nok til lige at få det afprøvet. Og heller ikke nok til at jeg rigtig kan bekræfte det med sød og serviceminded. Men det skal nok være rigtigt.

Skrevet
F-jernet skrev, for 11 timer siden:

Jeg er sådan set enig med PoulPik. Det er noget med hovedstørrelse og længde på lemmerne, og nu skal jeg ikke gør mig til dværgekspert ... men ja proportionerne ?  Jeg købte et kvarter og det var nok til lige at få det afprøvet. Og heller ikke nok til at jeg rigtig kan bekræfte det med sød og serviceminded. Men det skal nok være rigtigt.

F-jern hvad gav du for 15 min med den lille skønhed ?

Tak.

Skrevet

@F-jernet hvordan synes du, hendes røv var? Passede den godt til kroppen - og er der noget at holde fast i? :D

Skrevet

Nu er jeg jo ikke f-jernet men jeg husker hendes røv som lille og utrolig fræk. Holdt sgu ikke lang tid i doggy.

Hun var egtl ret slank og sådan lidt ugpige/lillepigeagtig. Og så virker hun ganske ung. Men det er svært at bedømme når hun er så lille. Hun ligner på ingen måde de syv små, hvis det er det der menes med dværgagtig.

Jeg kunne godt fantasere om en lidt større røv på sådan en lille pige...

Men det må jeg have til gode

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.