Hop til indhold

Recommended Posts

Sara giver et dejligt langsomt, nærmest indlevende HJ , blide strøj, mellemkødet får en pirring og nosserne får en æltetur.

Ikke noget med at det bare skal overståes, jeg oplever at hun virkelig kæler for en og gerne vil gøre det rigtig godt, og det gør hun bestemt. Et af de allerbedste HJ jeg har fået, og jeg har været en del omkring i Århus.

Sara skyder jeg til at være I begyndelsen af 40'erne, pæn og nydelig dame, ikke slank, men heller ikke overvægtig. Hun er charmerende og meget venlig.

Jeg har haft 3 gode oplevelser  , alle med extra og jeg kommer gerne igen.

Husk de meget løse shorts så dilleren slev finder ud når hendes hænder stryger op af inderlårne og han mærker en chance for lidt opmærksomhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KomBareDo skrev, den 30.1.2025 at 20:01:

Er parkering lige så elendigt som ved PP-pigerne?

Den er da ikke så dårlig, med mindre du skal holde lige uden for døren..

du har prismet tæt på og ellers ind af marstrandsgade og parker i de små gader der.

der er som regel plads i Lundby gade og så er der ikke langt at gå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min favoritmassør holder ferie, så efter at have læst jeres fine anmeldelser, besluttede jeg at besøge Sara.
Jeg vurderer hende til at være først i 50erne, og en pæn, venlig og meget smilende dame. Hun snakker engelsk.
Hun er lidt større end de fleste thaier, men ikke kraftig eller noget - bare kropsbygning mere som en europæer end en thai.
Efter mit valg fik jeg hård massage. Det gjorde selvfølgelig nas, men det var også meningen. Sara er meget opmærksom på om man har det godt, så det er fint.
Jeg fik det indtryk, at hun gerne vil have flere kunder, så giv hende en chance drenge :-)
Prisen lidt lavere end standard Aarhus pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu været der nogle gange fordi hun egentlig giver god hård massage. Men hun presser meget på for at sælge extra. Jeg synes det er anmasende og irriterende, så jeg kommer ikke igen. Men hvis I er til det, er det bare med at stille op - det er absolut på menuen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du citerer et utroligt langt indlæg, for at spørge om en person vil sende en PM i stedet for at skrive en PM til vedkommende. Du støjer.

Ringrideren skrev, den 10.4.2025 at 13:44:

Vil du skrive PM ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prikken skrev, den 26.3.2025 at 20:52:

Jeg har nu været der nogle gange fordi hun egentlig giver god hård massage. Men hun presser meget på for at sælge extra. Jeg synes det er anmasende og irriterende, så jeg kommer ikke igen. Men hvis I er til det, er det bare med at stille op - det er absolut på menuen :-)

Er det ikke kun hj hun sælger som ekstra?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...