Hop til indhold

Recommended Posts

Er der noget god thaimassage i Aarhus C, hvor der også er mulighed for lidt ekstra? (kan også være udenfor bymidten).

Pigerne må også gerne se nogenlunde pæne ud - alder ikke den store betydning

Har kig på Sara i Thorvaldsensgade - nogen erfaringer herfra?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sara er en pæn smilende og snaksagelig dame. Altid super hyggelig, og så giver hun en af Århus bredeste massager. Om der er mere på programmet, ved  jeg ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
samsø skrev, for 30 minutter siden:

Sara er en pæn smilende og snaksagelig dame. Altid super hyggelig, og så giver hun en af Århus bredeste massager. Om der er mere på programmet, ved  jeg ikke. 

Hvad betyder "bredeste massager"? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været ved Sara et par gange til alm. massage, som er god. Om der er mere på menuen ved jeg ikke, da jeg ikke har spurgt eller blevet spurgt, men i så fald hører jeg også gerne om det (evt. PB modtages)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Handjob er ret sikkert inden for rækkevidde (måske blow), men FP tror jeg er udelukket. Hendes lidt spinkle massagebrikse vidner også om, at de ikke holder til 2 personer.

Redigeret af Napoleon69
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle.

Sara på Thorvaldsensgade giver en super god massage.

Har været der 3 gange.

1 gang lagde jeg mig på brixen iført boxershorts med ekstra vidde i benene og generelt ret løse. Det gav pote, efter en god gang massage, hvor jeg lå på maven, uden nogen form for pirring, så skulle jeg vende mig så hun kunne massere mig på forsiden af benene.

Hendes hænder var meget grundige på mine inderlår og hun var ret nærgående i sine strejf med fingerspidserne.

Fik en gevaldig stivert på og fik tilbudt et yderst dejligt hj.

2 besøg lagde jeg mig nøgen på brixen, fik et håndklæde over rumpen og massagen startede.

Meget pirring af pung, mellemkød og baller, numsehul , med meget blide, behagelige og rolige bevægelser kom ret hurtigt i massagen. Wauw det var lækkert. Endte med en håndtrold.

3 besøg blev til fp.

Hun er meget smal og lille dernede, så det gjorde ondt og vi afbrød det.

Blev til en fesen håndtrold og skyndte mig ud igen.

Go for it.

Redigeret af pirring af nummi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik en yderst kompetent massage hos Sara. Ingen antydning af ekstra eller mersalg - dejligt.

Virker umiddelbart meget grøn 

Redigeret af co.e2him

Del dette indlæg

Link til indlæg
co.e2him skrev, 1 time siden:

Fik en yderst kompetent massage hos Sara. Ingen antydning af ekstra eller mersalg - dejligt.

Virker umiddelbart meget grøn 

Men det var den ikke... Godnat og sov godt :ph34r::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
pirring af nummi skrev, den 2.1.2025 at 12:14:

Hej alle.

Sara på Thorvaldsensgade giver en super god massage.

Har været der 3 gange.

hvordan er HJ? er det turbo? eller stille og roligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, den 30.11.2024 at 13:54:

Er der mere på menuen hos Sara? Gad jeg godt vide faktisk, hun ser dejlig ud egentlig.

Hvor finder du billeder af hende? Er der nogen, som kan sætte lidt ord på hendes udseende, alder etc?:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror ikke der er billeder, men gætter tidligt i 40erne. Nogenlunde slank og almindelig pænt udseende. 

Det er ikke lykkes mig at få andet end massage, trods mine hint undervejs i behandlingen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...