Mr. Man hilmself 0 Skrevet 30. November, 2024 Er der noget god thaimassage i Aarhus C, hvor der også er mulighed for lidt ekstra? (kan også være udenfor bymidten). Pigerne må også gerne se nogenlunde pæne ud - alder ikke den store betydning Har kig på Sara i Thorvaldsensgade - nogen erfaringer herfra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
samsø 14 Skrevet 30. November, 2024 Sara er en pæn smilende og snaksagelig dame. Altid super hyggelig, og så giver hun en af Århus bredeste massager. Om der er mere på programmet, ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 30. November, 2024 samsø skrev, for 30 minutter siden: Sara er en pæn smilende og snaksagelig dame. Altid super hyggelig, og så giver hun en af Århus bredeste massager. Om der er mere på programmet, ved jeg ikke. Hvad betyder "bredeste massager"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
samsø 14 Skrevet 30. November, 2024 Det skulle ha stået bedste massage. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 30. November, 2024 Er der mere på menuen hos Sara? Gad jeg godt vide faktisk, hun ser dejlig ud egentlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 18. December, 2024 Ingen der har lidt mere af sige om Sara thai massage i Århus? Evt pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr i Skive 0 Skrevet 26. December, 2024 Har været ved Sara et par gange til alm. massage, som er god. Om der er mere på menuen ved jeg ikke, da jeg ikke har spurgt eller blevet spurgt, men i så fald hører jeg også gerne om det (evt. PB modtages) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 224 Skrevet 30. December, 2024 (edited) Handjob er ret sikkert inden for rækkevidde (måske blow), men FP tror jeg er udelukket. Hendes lidt spinkle massagebrikse vidner også om, at de ikke holder til 2 personer. Redigeret 30. December, 2024 af Napoleon69 stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr i Skive 0 Skrevet 31. December, 2024 Det må afprøves det kommende år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pirring af nummi 4 Skrevet 2. Januar (edited) Hej alle. Sara på Thorvaldsensgade giver en super god massage. Har været der 3 gange. 1 gang lagde jeg mig på brixen iført boxershorts med ekstra vidde i benene og generelt ret løse. Det gav pote, efter en god gang massage, hvor jeg lå på maven, uden nogen form for pirring, så skulle jeg vende mig så hun kunne massere mig på forsiden af benene. Hendes hænder var meget grundige på mine inderlår og hun var ret nærgående i sine strejf med fingerspidserne. Fik en gevaldig stivert på og fik tilbudt et yderst dejligt hj. 2 besøg lagde jeg mig nøgen på brixen, fik et håndklæde over rumpen og massagen startede. Meget pirring af pung, mellemkød og baller, numsehul , med meget blide, behagelige og rolige bevægelser kom ret hurtigt i massagen. Wauw det var lækkert. Endte med en håndtrold. 3 besøg blev til fp. Hun er meget smal og lille dernede, så det gjorde ondt og vi afbrød det. Blev til en fesen håndtrold og skyndte mig ud igen. Go for it. Redigeret 2. Januar af pirring af nummi 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr i Skive 0 Skrevet 2. Januar Må prøve med et par løse boxershorts så... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 89 Skrevet 4. Januar @pirring af nummi Hvad er mon prisniveauet hos Sara m/u HJ? Og er der mon mulighed for BJ? Hun har vist ikke en hjemmeside eller annonce? Tak, NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 19 Skrevet 6. Januar Hvor finder mand denne Sara? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 6. Januar https://www.facebook.com/share/19qWUq73K9/?mibextid=wwXIfr Værsgo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
co.e2him 1 Skrevet 9. Januar (edited) Fik en yderst kompetent massage hos Sara. Ingen antydning af ekstra eller mersalg - dejligt. Virker umiddelbart meget grøn Redigeret 9. Januar af co.e2him Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 9. Januar co.e2him skrev, 1 time siden: Fik en yderst kompetent massage hos Sara. Ingen antydning af ekstra eller mersalg - dejligt. Virker umiddelbart meget grøn Men det var den ikke... Godnat og sov godt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papillon 4 Skrevet 9. Januar Helt enig, Sara er en dejlig pige og giver rigtig god massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massagenysggerrig 0 Skrevet 13. Januar men er Sara eneste bud på god massage i Århus? og ja det er massagen der efterspørges, tilkøb er selvfølgelig et lille plus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 431 Skrevet 13. Januar jeg har også været hos Sara - fin massage og jeg fik tilbudt HJ men ingen sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 153 Skrevet 17. Januar pirring af nummi skrev, den 2.1.2025 at 12:14: Hej alle. Sara på Thorvaldsensgade giver en super god massage. Har været der 3 gange. hvordan er HJ? er det turbo? eller stille og roligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
concordiaaarhus 0 Skrevet 22. Januar Mastager skrev, den 30.11.2024 at 13:54: Er der mere på menuen hos Sara? Gad jeg godt vide faktisk, hun ser dejlig ud egentlig. Hvor finder du billeder af hende? Er der nogen, som kan sætte lidt ord på hendes udseende, alder etc?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr i Skive 0 Skrevet 22. Januar Tror ikke der er billeder, men gætter tidligt i 40erne. Nogenlunde slank og almindelig pænt udseende. Det er ikke lykkes mig at få andet end massage, trods mine hint undervejs i behandlingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prolong 0 Skrevet 29. Januar Samme her været der 3 gang - tror hun er blevet 100% grøn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr i Skive 0 Skrevet 29. Januar Satme synd, ellers må de mere heldige byde ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RandersDude 1 Skrevet 29. Januar Jeg var forbi start Januar og blev tilbudt HJ så det kan lade sig gøre. så det er ikke helt grøn… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg