Hop til indhold

Vidunderlig aften med Dior

Featured Replies

Skrevet

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg var i tvivl om, hvor jeg skulle placere denne anmeldelse, om den skulle over i sm eller være her. Men jeg har placeret den her, da den bevæger sig i grænselandet.

Til sagen... Jeg har for et par år siden været på besøg hos Dior. Det var ok uden at være prangende, hvilket nok først og fremmest skyldtes at jeg havde tømmemænd og i bund og grund bare trængte til en hurtig omgang sex. Denne gang var det mere planlagt. Jeg havde længe luret på Dior som domina og ikke mindst se hende i lak, læder, latex kombineret med støvler. Aftalen blev lavet et par dage før og fredag aften gik turen så mod Diors lejlighed bevæbnet med en flaske champagne. Jeg følte mig nærmest på vej til en date, så forventningerne var høje og jeg blev ikke skuffet. Dior er en høj pige med efter hendes eget udsagn et par kilo for meget på sidebenene, men det har af en eller anden grund altid tændt mig, når det kommer til dominerende piger. Døren blev åbnet af Dior i lakbukser, laptop og støvler. Dette kombineret med hendes mørke hår og intense øjne slog nærmest benene væk under mig. Vi fik åbnet flasken og skålet, hvorefter jeg fik besked på at tage tøjet af. Dior kom kort efter tilbage i rummet, nu med en maske, der fremhævede hendes intense øjne og make-up'en omkring samme. Hendes kommanderen, påklædning og kys fik mig nærmest i den syvende himmel. Hun var den styrende gennem hele akten, var opmærksom og gik ikke over nogen grænser. Det hele leveret med en intensitet og glød, så man skulle tro, at det var ens kæreste, der havde klædt sig frækt ud som domina og nu lige skal vise, hvor skabet skal stå i sengen. Selve sexakter blev afsluttet med Dior på alle fire og mig bagved, mens hun havde et solidt greb om mine nosser, så jeg ikke kunne stikke af. Det havde jeg nok heller ikke gjort alligevel.

Bagefter småsnakkede vi en halv times tid og diverse seksuelle oplevelser, om jeg havde været tilfreds og om hvad hun kunne gøre bedre som domina. Jeg er sikker på, at hun han blive fremragende for både tøsedrengene som mig, og de mere hardcore, der går efter mere afstraffelse og smerte end jeg gør. Hun har en naturlig autoritet og via sin højde føler man sig rimelig underlegen, når man ligger på gulvet og kigger op. Imens vi snakkede fik drukket resten af champagnen og det føltes virkelig, som at sidde med en kæreste eller en god veninde. 

Det var således med tungt hjerte at jeg gik derfra igen efter en fantastisk oplevelse og en lille smule forelsket i denne vidunderlige pige. Tungt fordi man mest af alt havde lyst til at blive der hele natten.

Link til skønhedens annonce

Redigeret af grandemarco
Sproglige smårettelser

Skrevet
  • Author
Langesen skrev, for 1 time siden:

@grandemarco

Hvor langt tid var du der, og er det samme priser som ved normal sex? 

45 minutter, der er forskellige tillæg efter hvad man ønsker, som jeg har forstået det. Der var ingen rabat for god opførsel :)

Skrevet

Dior er bare dejlig. Jeg har besøgt hende et par gange. Forrige uge havde jeg aftalt en time, så vi kunne snakke lidt også.

Det var dejligt og der var ikke spor for meget Dior, jeg nød hver tomme. Skøn pige at hygge og tale med.

Skrevet

Dior er en Ener….

godt hun ikke er i København :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.