Dogoa 87 Skrevet fredag klokken 23:08 (edited) Var et smut forbi Reya i Herlev til en times massage og efterfølgende sjov. Nu kan jeg godt lide mine massører ikke for tynde, da det er rart med en der kan tage fat. Desværre tog hun ikke så hårdt fat, men massagen var god. Jeg ville have foretrukket en hårdere massage. Hun er til gengæld utroligt charmerende og snakkede lidt dansk. Hendes store plus er helt sikkert den naturlige krop hun har. Bryster var uden fyld og store. Øko blow var helt i top, faktisk nok et af de bedste jeg længe har fået. Efter blow blev det på med gummi og lidt forskellige stillinger. Pigen : 8/10 (sød og charmerende, ville kalde hende naturlig smuk, ikke sminket) Massagen : 6/10 (Vil gerne have det hårdere) Sex : 9/10 ( Nok det bedste økoblow jeg længe har fået.) Stedet : 5/10 ( Opgangen lugter af fisk. Selve massage stedet er fint og uden lugt. Men trappen op er sku ikke noget for min næse. Der er fiskeimportør unden shoppen) Vil jeg bøsøge hende igen… Måske. Underholdningen var god, men jeg er ikke vild med lugten af fisk. Måske fordi jeg er lidt nervøs for jeg lugter dårligt når jeg kommer op til shoppen. Det er nok bare mig der er lidt sippet, men jeg vil gerne dufte ordentligt og virke ren når jeg kommer til massage. Reya Redigeret fredag klokken 23:09 af Dogoa Stavefejl 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg