Hop til indhold
Aalborgman9000

Wild Alexa sikke en oplevelse!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/394002

Da jeg syntes Aalborg ikke rigtig har noget at byde på pt, og efter jeg sidst var helt oppe og køre over mit besøg ved Inessa.

Må bare sige at Inessa blev slået idag, havde selvfølgelig læst mig frem til at Alexa var special. Men her efter forstår jeg godt hvorfor vi er så vilde med hende.

Skrev allerede onsdag om hun havde tid idag, vi fik aftalt tid osv. Da det blev fredag skrev hun hvornår jeg kunne komme og vi fik det helt på plads. Hun holder til et sted uden for mange mennsker med p lige ved.

bliver mødt af noget af det smukkeste jeg længe har set, de dejligste bryster og en røv der bare slår alt , vi får afregnet også begynder festen, hun sætter mig ned og gnider sig op af mig, hvis man ikke var tændt blev man det, hun omfavner en og kysser en så dejligt, også får man ellers i de ting man har lyst til.

det hele spillede bare, og hun holder hvad hun skriver i annoncen, og som andre skriver herinde når du får hende i doggy så er der ikke længe til du er færdig for det er så flot en udsigt, man bliver ikke kylet ud efter, hun bruger tiden på kan nusse og snakke og det er sgu meget rart. Ved ikke hvad andre oplever jeg havde en dejlig time. 

besøger hende helt klart igen når hun vender tilbage til Aalborg 

pigen: 100/100 det er hende på billederne bare pænere og super flot 

stedet: 8/10: nemt at finde, dog i et gammelt hus, men plus p plads ved siden af.

sexen: helt perfekt, hvis man er til blidt og mellem hårdt. 

Alexa: Lilo & Stich 

Redigeret af Aalborgman9000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...