Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n2021/1048/sweet-karinna-i-m-back-in-cph-lt-3.       angående det seksuelle så det driver af vellyst , læs min tidligere anmeldelse af hende.   Jeg brugte ikke sms som jeg plejer torsdag , for at lave en times aftale  ?  og alligevel gensynets glæde begge veje , nu giver det mening , for hun er godt nok hjertelig varm og kan besnære med sit lækre væsen , jeg er solgt,  am for helvede på den mest positive måde. 1 times lækker sex , gode snakke,  klog lady lige efter mit hovede. som jeg sagde til hende meget tydeligt , hende og veninden jessica serrano , har i mine termer sprængt alskens karakter skalaer , ingen tvivl der. og sikke en øjenkontakt , nøjj hvor der blev kigget med , muligvis lytte og lære lidt af mine cowboy tricks , der vist faldt i god jord , fantastisk , Det var igen ren selvforkælelse , og spejle hvor man er i livet. ?  jeg er smeltet. Hvis hun inden for et år , stopper i denne branche , og mangler en god mand på alle parametre , så nupper jeg hende gerne , sælger en bolig eller 2 , så der kan komme yderligere millioner til , og så skal jeg gerne pleje og forkæle de næste 30 år som en lille god lottokupon  ?   

Hun er vidende omkring priser og kurs , og noget med at det stemmer når hun sammenligner med noget revolut , jeg ikke kender , og heller ikke kommer til , men Danske kr / Euro , og så med de yderligere besværligheder med at veksle , kontrol , alskens spørgsmål  ?  håber der bliver fundet en fin løsning. 

Venligst Nicey. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.