Hop til indhold

Danske Natasja på Frederiksberg. 

Featured Replies

Skrevet

Danske Natasja på Frederiksberg. 

@Danske Natasja har i 2024 været den GP jeg har besøgt flest gange med fem aftaler i alt. 

Hun gav mig min anden Gang Bang oplevelse nogensinde i Kneppeklubben i januar, hun gav mig min første Domina oplevelse nogensinde i april, fulgt op af det desværre første og eneste event i Slaveklubben hvor vi var flere slaver, samt et drop in event i August. ^_^

Under de fire aftaler har hun givet mig flere førstegangsoplevelser undervejs som min første DP oplevelse med to pikke i hendes fisse og min første bukkake oplevelse hvor flere af os kom i munden på hende i kneppeklubben, min første oplevelse med stearin smertepirring, med urinsex som modtager og med tvangsamning og brystmælks leg til min Domina aftale med hende og min første oplevelse med sounding med flere stave og min første pegging oplevelse i hendes Slaveklub. :twisted:

Det har bestemt ikke været kedeligt at lære Natasja at kende under de mange besøg i år hos hende, men årets femte aftale var ikke mere eksperimenteren, men mere back to basics med en GFE solo aftale mere på linie med min første aftale med Natasja tilbage i 2023. 

Jeg landede hos Natasja på hendes incall sted og blev som altid modtaget af en smilende og veloplagt Natasja og vi faldt hurtigt i snak om hvad der var sket og op og ned siden sidst vi så hinanden. 

For mig er det super hyggeligt at der med nogen af de piger som man kommer ret fast hos er noget touching base lad os vende hvad der er sket siden sidst snak. Efter lidt snak hoppede jeg hurtigt i bad og så tilbage ind til Natasja. 

Planen var en times GFE med analsex men den plan fulgte vi ikke helt. GFEdelelen startede fint skønne dejlige kys og kærtegn og kys og slik på den smukke Natasjas krop og så ender jeg jo som jeg ofte gør mellem lårene med tungen legende og slikkende på hendes fisse og det var her planen lidt gik fløjten jeg elsker at give oralsex så Natasja måtte afbryde min tungeleg og huske mig på at hvis vi skulle nå til anallegen så skulle vi nok videre. 

Natasja starter et dejligt øko blow, vi joker lidt med at jeg ikke giver meget lyd men jeg nyder det fuldt ud den opmærksomhed min pik får efter lidt tid tilbyder hun at ride mig og det lyder som musik i mine ører. 
Vi bliver opmærksomme på at der er kvarters tid tilbage og er ikke startet på på at varme til anal med planer om en længere aftale i Januar skider jeg højt og flot på analsex delen denne gang og vi fortsætter med samleje bagfra med Natasja indover sengen mens jeg nyder hendes sexede røv og petit figur og så tilbage i missionær. 

Som afslutning ender jeg på ryggen mens hun give olie svensk med munden til hjælp hen imod at er ved at komme og jeg ender med at komme i munden på hende mens forsegler munden omkring mit pikhovede og og får ladningen i munden og jeg er forventningsfuld da hun med min sperm i munden kravler op til mig og leverer et skønt frækt sensuelt spermkys imellem os indtil jeg har fået hele ladningen tilbage og slugt den. Et par ekstra kys udveksles inden jeg bliver smidt i bad og undervejs bliver der snakket videre. 

Det var ikke min plan med et besøg hos Natasja før i Januar men da hun havde en incall dag og pengene var der til en times forkælelse med den dejlige kvinde så slog jeg til og nød hvert et sekund og minut af timen sammen med hende og jeg ser frem til min første aftale med Natasja i det nye år i januar 2025 med meget længere tid.  :wub: <3

Men inden da er der et Pussy Party der venter Jeg startede januar 2024 med to Gang Bangs med tre dages mellemrum og hvis min plan holder så afslutter jeg december 2024 med to Gang Bangs med tre dages mellemrum. ^_^

Natasjas Annonce:

Natasjas hjemmeside:

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 58 minutter siden:

Men inden da er der et Pussy Party der venter Jeg startede januar 2024 med to Gang Bangs med tre dages mellemrum og hvis min plan holder så afslutter jeg december 2024 med to Gang Bangs med tre dages mellemrum. ^_^

Du forstår at få noget ud af 2024, med god start og afslutning:D. Måske man selv skulle overveje samme afslutning på året, hvis det kan nåes.

Skrevet

WOW hvor lyder hun lækker, hun må på listen <3

Skrevet
  • Author
Swarley skrev, for 20 timer siden:

Måske man selv skulle overveje samme afslutning på året, hvis det kan nåes.

Er du ikke allerede på vej derhen af ? Det er vel bare et spørgsmål om en hvis smuk sexet Jydsk kvinde snart melder noget ud her og på annoncelight og om vi så tilmelder os ;)

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 3 timer siden:

Er du ikke allerede på vej derhen af ? Det er vel bare et spørgsmål om en hvis smuk sexet Jydsk kvinde snart melder noget ud her og på annoncelight og om vi så tilmelder os ;)

Kommer til kbh d. 9 :wub:

Skrevet
  • Author
Gangbang-milf skrev, for 46 minutter siden:

Kommer til kbh d. 9 :wub:

Ja så langt er jeg med ;) Det var mere hvordan jeg sådan formelt sørger for at tilmelde mig jeg skal have styr på :DJeg har sagt at jeg kommer så skal bare officielt tilmeldes nu

• 2 months later...
Skrevet

Jeg har mødt Natasja en del gange til drop-in og gang bang og jeg vil bare tilføje at jeg også synes hun er fantastisk:P

Natasja ser ligeså dejlig ud i virkeligheden som på hendes billeder og hun har en energi der matcher. Hun er rigtig dygtig til sex og man er ikke i tvivl om at hun elsker pik og sperm ud over det hele. Meget kunne fremhæves -- jeg er især vild med hendes måde at sutte pik på, som en der bare er rigtig rigtig glad for at have noget at sutte og slikke på:D 

Og så er at hun også rigtig sød og nærværende -- samlet set et sjældent mix<3

• 1 month later...
Skrevet
Guest Hiro Protagonist skrev, den 13.2.2025 at 15:15:

Jeg har mødt Natasja en del gange til drop-in og gang bang og jeg vil bare tilføje at jeg også synes hun er fantastisk:P

Natasja ser ligeså dejlig ud i virkeligheden som på hendes billeder og hun har en energi der matcher. Hun er rigtig dygtig til sex og man er ikke i tvivl om at hun elsker pik og sperm ud over det hele. Meget kunne fremhæves -- jeg er især vild med hendes måde at sutte pik på, som en der bare er rigtig rigtig glad for at have noget at sutte og slikke på:D 

Og så er at hun også rigtig sød og nærværende -- samlet set et sjældent mix<3

Mange tak for sine søde ord <3 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.