Hop til indhold

Alina Amager

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Alina (https://nympho.dk/n21440/7336/new-sexy-girl) i går.

Efter at være stødt på hendes annonce og havde set hendes billeder (særligt det hvor man kan se hendes røv op ad glasvæggen), var jeg nødt til at besøge hende. Det gik super nemt med at få aftale i stand på Whatsapp og så tog jeg afsted mod Amager. Hun var lidt forsinket, men der blev åbnet op til lejligheden og jeg blev lukket ind. Det var ikke helt den velkomst jeg havde håbet på. Hun virkede lidt kølig, og kiggede på sin telefon imens jeg blev ført ind i lejligheden. Jeg begyndte at få lidt bange anelser for besøget, og tænkte at det måske ville ende med at blive et "besøg for holdet", noget som senere blev gjort til skamme. 

Pigen stod knivskarpt, med langt brunt hår, en fræk kurvet krop med store naturlige bryster og en stor veltrænet røv. A

Efter jeg havde fået et bad, blev betalingen afklaret. Jeg bestilte 30 min hvor franske kys, superfransk og gfe var inkluderet i standardprisen og CIM som ekstra. Nu havde hun lagt telefonen ned, og gjorde anledning til at det sjove skulle begynde. Og herfra var besøget perfekt, sexen var fræk, kyssene dybe og hendes BJ var vådt. Hun var super lydhør over for mine ønsker, og levede sig ind i akten. 

Jeg forlod stedet med et kæmpe smil på læben, og med et behov for at besøge hende igen. Så på trods af den indledende kølighed, var det et super besøg, hvor jeg bestemt fik hvad jeg kom efter. 

Arminb

Skrevet

Tak for anmeldelsen. God læsning.

Skrevet

Kan blot kort bekræfte den gode oplevelse som @arminb beskriver ovenfor, jeg oplevede det samme hos Alina forleden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.