Anders and 17 Skrevet 8. Marts, 2014 Jeg vil lige høre om der er nogle der har erfaring med dette sted ... Ekstra o.s.v Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 8. Marts, 2014 Der er skrevet flere tråde om det, hvis du søger men der ydes ikke nogen former for ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 8. Marts, 2014 Nogle der har været der for nyligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daniel79 12 Skrevet 8. Marts, 2014 Det tilbyder ekstra men man skal overbevise hende at man er stille.men igen det er umuligt når hver uge næsten er da ny pige.det er fra pige til pige og hun vil eller ej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 9. Marts, 2014 Ok har været der en del gange og er ikke blevet tilbudt noget... Men ligger du dig helt nøgen bliver du mere eller mindre smurt ind i olie overalt men ja det er et problem med de mange nye piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daniel79 12 Skrevet 9. Marts, 2014 Jeg har ikke modtaget massage der. Kun sex og det er hurtige at smide tøjet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 9. Marts, 2014 Jeg har ikke modtaget massage der. Kun sex og det er hurtige at smide tøjet Hej Daniel. Hvor ligger dette sted i (Tarp) og hvor ligger Tarp. Selvfølgelig vil jeg også gene vide lidt om pigernes udsende og priserne for deres ydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 10. Marts, 2014 Vi er enige om vi snakker om Tarp i Esbjerg ik?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 11. Marts, 2014 Hej Daniel er det pæne piger og spurgte du selv ind til b2b sex ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders and 17 Skrevet 18. Marts, 2014 Var der nogle der havde erfaring med Moon ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg